Picasso schreef:Ik ben het zo met je eens Rindin! Ik hoop op dat punt dat er eens een verandering gaat plaatsvinden; op een hoop stallen gaat het nog steeds mis!!! Dieren die 23 uur per dag op stal staan en in enkele gevallen zelfs maar 2 of 3 keer per week naar buiten gaan... Hoop dat ze hier nog eens iets op vinden en dat goed kunnen controleren! Mijn hart breekt echt als ik dit soort situaties zie. Maar de manier waarop PvvD dit nu weer aanpakt is voorspelbaar (het is echt niet mijn club), maar neemt niet weg dat ze op sommige punten best gelijk hebben.
En paarden/ponies die 0x per week naar buiten komen. Ook bij ons in de buurt, kan je zo wat namen geven...
Wat het is met de PvdD, wat mij betreft;
Ze hoeven van mij niet te regeren, ze zijn in sommige dingen te kort door de bocht en extreem en denken niet altijd genoeg na over de gevolgen van het invoeren van bepaalde regels. Maar ik vind wel dat er best een partij in de kamer mag die eens een (te) grote bek opzet voor dier en milieu. Dat gebeurt namelijk te weinig. Laat er dan in ieder geval 1 schreeuwlelijk tussen zitten die het voor dierenwelzijn opneemt.