Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Ach achternaam of niet... Ik vind het vooral grappig dat er weer eens een westerling is die denkt dat het bijzonder is dat ze een vrouw als burgermeester hebben. Zou zeggen 'kijk eens op het platteland, maar dat is in veel gevallen voor jullie te ver.'
xPabloBokt schreef:Misschien is dit juist nieuws omdat ze de nieuwe/eerste vrouwelijke burgemeester is van onze parlementaire hoofdstad? Kan me voorstellen dat het daarom interessant is dat er in deze stad een nieuwe aanstelling plaatsvindt.
LovingTweety schreef:Winged schreef:Ach achternaam of niet... Ik vind het vooral grappig dat er weer eens een westerling is die denkt dat het bijzonder is dat ze een vrouw als burgermeester hebben. Zou zeggen 'kijk eens op het platteland, maar dat is in veel gevallen voor jullie te ver.'
Pardon? Westerlingen vinden dat bijzonder? Sorry, ik woon in een dorp naast Den Haag, maar wij kijken hier niet van op hoor. 'Kijk eens op het platteland, maar dat is in veel gevallen voor jullie te ver'. Ja? Is dat zo joh? Lekker bericht dit hoor. Hoop dat je je frustratie kwijt bent.
LovingTweety schreef:Die smiley zag ik wel, maar maakt de tekst niet beter hoor. Dit is namelijk de stad waar je parlement zit, daarom is dit nieuws. Maar dat snap je op je 'platteland' vast niet.