Politie zoekt wegpiraat wegens poging tot doodslag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 12:46

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 12:47

Ik reed laatst blijkbaar niet snel genoeg een rotonde op (links gebeurde iets en ik wist niet zeker of ik daar last van ging hebben bij het oprijden rotonde) en werd er flink getoeterd achter me. Ik zwaaide een keer naar de toereraar achter me. Gaat die mij inhalen op een gewone straat, naast een school notabene, en zodra hij voor me is gaat ie BAM op de rem om even "zijn punt te maken". Rot toch op.

En dat was een Hyundai Getz :Y)

Dan baal ik wel dat ik een meisje ben en dat ik daar echt daar van schrik, ipv een vent die gewoon die andere vent op zijn smoel kan slaan. :+

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 12:52

Amable schreef:
Zonder me in de discussie te willen mengen, de dader is gevonden:

http://www.ed.nl/eindhoven/audi-bestuur ... ~ab8e33f1/

Dat is geen verrassing dat was wel te voorspellen dat hij het anders herinnert en zich niet bewust was van het ongeluk. Kijkt blijkbaar nooit in de spiegel om te zien wat er achter hem gebeurt.
Hij kan zo meedoen met de Slechte Chauffeur van Nederland.
Laatst bijgewerkt door Tigra_ op 16-02-17 12:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 12:53

Ooohhhh Hij heeft helemaal niks gemerkt... Nou geef 'm dan een koekje en zeg maar sorry...

Debiel. Als je zo doelbewust voor iemand in stuurt maak je me niet wijs dat je niks merkt. :r
Als je zó weinig aandacht op de baan voor en achter je hebt dat je een dergelijk ongeluk mist dan heb je er sowieso niks meer te zoeken.

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 13:05

Amable schreef:
Zonder me in de discussie te willen mengen, de dader is gevonden:

http://www.ed.nl/eindhoven/audi-bestuur ... ~ab8e33f1/

als hij dit niet heeft opgemerkt dan wordt het tijd dat hij zijn rijbewijs gaat inleveren, les 1; kijk in je spiegel......

verder hou ik me ook maar wijselijk stil.....

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 13:05

Ayasha schreef:
Ooohhhh Hij heeft helemaal niks gemerkt... Nou geef 'm dan een koekje en zeg maar sorry...

Debiel. Als je zo doelbewust voor iemand in stuurt maak je me niet wijs dat je niks merkt. :r
Als je zó weinig aandacht op de baan voor en achter je hebt dat je een dergelijk ongeluk mist dan heb je er sowieso niks meer te zoeken.

Als ie zoiets niet merkt, dan is het tijd voor rijbewijs afpakken, want dan heeft ie dus veel te weinig oog voor de medeweggebruikers en / of verkeerssituaties.

Ayasha
Blogger

Re: Politie zoekt wegpiraat wegens poging tot doodslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 13:09

Advocaat zijn is volgens mij toch ook een beroep dat zwaar onderschat wordt... Je zou zo iets maar moeten verdedigen (en ze hebben nog veel ergere misdadigers ook natuurlijk die verdediging nodig hebben. )
Ik zou dit type niet kunnen verdedigen vrees ik. :=

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 13:13

Ayasha schreef:

Als het een verkeersruzie is houd je de ander echt wel in de gaten idd (een normaal mens altijd natuurlijk)
Ten koste van een ander strafvermindering proberen te krijgen, normaalste zaak van de wereld helaas
Laatst bijgewerkt door Poiuytrewq op 16-02-17 13:14, in het totaal 1 keer bewerkt

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 13:14

Citaat:
Zijn advocaat meldt nu dat hij niets van het ongeluk heeft meegekregen. "Mijn cliënt schrok zich helemaal wild toen hij zijn Audi herkende op televisie. Hij heeft nooit de intentie gehad om die auto van de weg te rijden. Hij gaf juist gas bij om te ontkomen aan de hele situatie", aldus Van Wijk.

Dus heeft hij het wel gemerkt.
Want hij geeft aan dat er een situatie was.
En dat hij gas moest geven om er aan te ontkomen.

Dat hoeft niet als je niets merkt en van niets weet.

WendyLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 13:35

Ik lees en wordt boos van de "ja wel schuldig ,maar.....":

Draai het nu eens om ; Je rijdt met je auto en je rijdt door.... Gewoon omdat jij vind dat dat kan, tenslotte wil je het verkeer niet ophouden of je hebt geen zin om er lang over te doen.
Dan gebeurt er iets...verzin maar iets, waardoor je uitwijkt, inhaalt o.i.d. en daarbij zie je iemand (lopend, fietsend, andere auto of een spelend kind of dier) over het hoofd.
Je raakt hem/haar en er moet een ambulance komen, ziekenhuis, (zwaar) gewond, overleden...
Maakt niet uit,
Kan jij daar van slapen ?? Kan jij daar mee leven ??

Het is dan voor je gevoel jouw schuld.... je had namelijk ook iets rustiger kunnen rijden of geduldiger kunnen zijn.
En dan had je er 5 of 10 minuten langer over gedaan, maar je kunt er wel mee leven !

Zou willen dat mensen eens iets vaker na gingen denken aan oorzaak en gevolg. Als je dat niet kan omdat je met een ander niks te maken hebt (dat lijkt de norm te zijn tegenwoordig!), doe het dan in ieder geval voor jezelf, daar worden mensen zoals ik ook een stukje blijer van.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 13:56

Cayenne schreef:
rommulus schreef:

Zeldzaam maar ze zijn er ;)
Zo zijn er ook aso volvo rijders :D

Wat dacht je van die polootjes }>

:') :')