Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kabayo schreef:De fotos zijn niet nepen de nieuwsberichten ook niet!
Citaat:Jij zoekt echt dingen om het maar geen aanslag te noemen. Hij moest door het hart van Berlijn rijden om bij die markt te komen en heeft in dat proces niks geraakt.
Kabayo schreef:LadyMadonna schreef:Lijkt me niet aannemelijk, was ook twee uur eerder zoiets
In Brussel zou ook een anti terreur actie bezig zijn...
Wat sureido zegt klopt. Ik ben opgegroeid met wekelijks en soms dagelijk nieuwsberichten van autobom en in noord Ierland.
Vrachtwagen zou een Pools kenteken hebben, weet niet hoe makkelijk je daar aan een vrachtwagen kan komen?
Pool.. Heb je t al.. Misschien heel erg dronken en dan rijden? Die verhalen hoor je heel veel met die polen... Is maar een idee hoor heb geen flauw idee.
In polen is het idd makkelijk om aan zon oude truck te komen. Ben benieuwd naar meer nieuws straks
eenitraM schreef:Als iets een aanslag wordt genoemd of er wordt gespeculeerd dat het een aanslag is, wordt dat bestempeld als respectloos?
Manmanman, om die kleine dingen wordt de wereld al gek. Kippen.
PlantsTho schreef:Dee_Es schreef:Om vol vaart dat plein op te kunnen rijden moet je er echt moedwillig op afsturen, er komt geen weg op uit of zo.
Onzin. Ben je daar ooit geweest? Ik heb ruim een jaar in Berlijn gewoond en dit plein ligt aan een van de drukste straten van heel de stad.
Kabayo schreef:Maar waarom pleeg je een aanslag met een bijrijder aan de weg.. En aangezien polen bekent staan om hun gekochte rijbewijs en hun vodka gebruik achter her stuur.. Zelf denk ik eerder dat het een ongeluk is met een dronken bestuurder. Maar de media dikt her altijd zo enorm op
Het blijft afwachten