Ayasha schreef:je blijkbaar niet meer in staat bent om beetje fatsoen te tonen en je hormonen in te tomen.
Wil je het op hormonen gooien
Hmmmm. en PMS, overgang etcetera dan???? Dat is HEEL wat anders uiteraard maar dan ineens wel een excuus.
Je legt de vinger exact op de zere plek wanneer je spanning en frustratie noemt.
DAAR ligt het grote probleem.
Dat ligt op een idiote basis van ongelijkwaardigheid welke pakweg 4 duizend jaar geleden is bedacht en uitgewerkt wegens erfrecht via de mannelijke lijn.
Er is een fundamenteel probleem in onze westerse maatschappij en dat is de spanning tussen commercie welke sex verkoopt en de moraal welke vanuit religieuze basis de vrouw kuisheid oplegt.
Kijk maar naar onze westerse wetten over huwelijk. Scheiding van staat en kerk??

en
Er is een idote situatie met:
- een lange lijst in gemeente-boekjes onder de V van vrouw, een doorgeslagen emancipatie
- idem doorgeslagen vrouwenrechten in huwelijk en bij scheiding
- sex verkoop in commercie/tv/films etc.
- sexploitatie alom
- sex wordt als een product gebracht
- legio frustratie bij de man omdat er in onze maatschappij NIETS meer mag en dan doel ik niet op sex
- tja en dan de inherente frustratie van huwelijk/sexclusieve monogamie (voor man EN vrouw waarbij de vrouw veel slimmer is in het omzeilen)
Onze samenleving is een wonderlijke warboel aan norem en waarden waarbij hypocrisie de meest opvallende is. Dat gaat dus nooit goed komen.
Meer emancipatie van de vrouw gaat alleen maar meer spanning opleveren.
Ik ben opgegroeid, opgevoed tijdens de sexuele revolutie van de jaren zeventig en voor MIJ is het default 'nee' als mijn partner niet HEEL EXPLICIET 'ja' zegt.
Maar let op: De rechten van de een houden op wanneer ze de rechten van de ander schenden. Daar ligt inherent een spanningsveld tussen mensen.
Op het gebied van sex, waar het hier nu over gaat, houdt dit in dat wanneer een partner geen ja zegt, ik dan niet geen seks mag hebben met een ander die wel ja roept.
Make love not war en dat begint bij jezelf. Is ook veel leuker en nog gratis* ook! Al met al begrijp ik niets van alle bekrompen gedoe over sex.
Onthoofden mag in detail getoond worden maar een tepel is paniek.
En dan afvragen waarom er wat fout gaat???
* ook al propageert onze samenleving dat het een product met intrinsieke waarde is.