Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Dat vind je voor jezelf te ver gaan bedoel je dus, omdat je de smaak van vlees niet wil missen? Of omdat je het ongezond vindt? Of omdat het lastig is met koken? Ik snap niet echt in welk opzicht het te ver gaat..
germie schreef:Goh, waarom word ik alleen geciteerd, terwijl er toch meer aangeven nog wel vlees te eten (en net als ik dus minder vlees te eten)? Ik heb geen kinderen, dat draagt dan nog meer bij. Maar dat wordt vergeten, want een kind mag je wel nemen voor je geluk.
Het gaat er toch om dat men tenminste iets doet? Verder kun je niet voor een ander beslissen wat hij of zij doet of gelooft of op kan brengen.
Riraito schreef:germie schreef:Goh, waarom word ik alleen geciteerd, terwijl er toch meer aangeven nog wel vlees te eten (en net als ik dus minder vlees te eten)? Ik heb geen kinderen, dat draagt dan nog meer bij. Maar dat wordt vergeten, want een kind mag je wel nemen voor je geluk.
Het gaat er toch om dat men tenminste iets doet? Verder kun je niet voor een ander beslissen wat hij of zij doet of gelooft of op kan brengen.
Omdat jij zegt dat vegetariër worden onzin is, misschien daarom.
Persoonlijk ben ik liever verantwoordelijk voor zo min mogelijk lijden, dood en verwoesting. Ik ben niet perfect, maar ik doe mijn best.
Riraito schreef:Dit is geen vega topic, dus ok. Maar ik vind het altijd vrij onnodig om te vertellen dat je net weer lekker vlees hebt gegeten. Goed dat je minder vlees eet, ik ben van mening dat ieder beetje telt.