xGoldenHero schreef:Sneu dat ze als horrorclown achter kinderen aan gaan. Wees dan een echte kerel (?) en laat de grote mannen schrikken, kijken hoe deze reageren.
Dit ja, wees een echte vent als je leuk wil zijn en pak iemand van je eigen maat. Vind dat sowieso altijd zo sneu als mensen iemand pakken die ze te makkelijk aankunnen.
Kan me ook niet indenken dat clowns die echt zo achter kinderen aangaan een pr-stunt zijn. Als dat wel zo is mogen ze heel blij zijn dat ik geen kinderen heb.
En persoonlijk ben ik niet zo van die 'schrik-grappen' met vreemden. Je zult er van schrik maar in blijven of volledig doordraaien en zo iemand naar de andere wereld helpen. En dan?
Joaltijd schreef:Is het trouwens sowieso al niet verboden om verkleed de straat op te gaan? Dus op gewone dagen zonder evenement (zoals carnaval)?!
Waarom zou dat verboden zijn? Als ik niet helemaal spoor en het leuk vind om als ei over straat te huppelen, waarom zou dat niet mogen? Een blij ei uiteraard, zo eentje waar niemand bang van zou moeten raken.