Killerclowns: Steeds dichterbij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WendyLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 23:08

xLisaSpelt schreef:
Nee een groepje vrienden kwam hem tegen in het park, een man die de hond aan het uitlaten was heeft als het goed ia de politie ingeschakeld

Hmmm.... maar goed dat ik em niet gezien heb dan. Het was er een half uur geleden ook erg druk.
Dat ze die gek snel pakken !

Es_ther

Ik ook :').
Kijk m dan wel pas morgenochtend, iets met een watje ofzo..

xGoldenHero

Sneu dat ze als horrorclown achter kinderen aan gaan. Wees dan een echte kerel (?) en laat de grote mannen schrikken, kijken hoe deze reageren.

Ik ga zo ook nog mijn hond uitlaten. Ik schrik niet zo snel en als ik schrik blijf ik altijd staan en moeten mijn hersens even verwerken wat er gaande is :')

Ik heb nu 1 keer meegemaakt dat ik iemand tegen kwam savonds met de hond uitlaten die, ik denk, geen goede bedoelingen had. Ik liep rond om ongeveer 01.15 van zaterdag op zondag nog met mijn hond buiten.
Ik was bijna thuis en er stond een man onder een lantaarnpaal stil en bekeek mij en mijn hond. Ik had hem eerst helemaal niet gezien, mijn hond begon heel laag en zwaar te grommen en toen zag ik hem dus ik vroeg wat hij aan het doen was, kreeg geen antwoord en hij zette een aantal stappen naar mij toe waarop mijn hond reageerde en uitviel aan de lijn. Toen is hij omgedraaid en weg gelopen maar ik weet zeker dat mijn hond hem in zijn arm had gegrepen als ik hem los had gelaten dus ik voel me wel veilig zolang ik mijn hond maar bij me heb.

Nogmaals, zielige figuren die zogenaamde killerclowns

WendyLotte

Re: Killerclowns: Steeds dichterbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 23:10

RTL live
Nu

primera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 23:10

sureido schreef:
primera schreef:
Het rare erbij is dat clowns ook worden opgebeld of ze voor dit soort praktijken in te huren zijn. Mijn vader is professioneel clown en werd al ruim een jaar terug opgebeld of hij zoiets wou doen bij degene zijn of haar ex partner, met minimaal een groot hakmes in de rondte slingeren in haar huis. Zou hij grof voor betaald worden, heeft het natuurlijk niet gedaan. Echte clowns horen mensen en kinderen niet bang te maken, het hoort leuk te verlopen.

Wauw dit is echt ziek! Dat dit gebeurd. Is er aangifte gedaan?
[/quote]

Nee geen aangifte van gedaan, mijn ouders kwamen wel bij mij van 'wat moeten we daarnou mee?' En natuurlijk denk je van melding of aangifte maken als eerst, maar ze doen er toch niets mee buiten je hard uitlachen.
Je word wel vaker door rare mensen gebeld in dat vak en ook door mensen die er bang voor zijn, die maken je voor alles en nog wat uit. Erg naar als je zo je best doet een fijne ervaring mee te geven, hij heeft toch veel mensen van hun clownsfobie af kunnen helpen (en Sinterklaas en Pieten en dergelijke, toch mooi gezorgd dat het leuk was en niet eng) . Jammer dat mensen andere ideeën hebben, maakt het er niet leuker op in deze wereld.

Lisa_WB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 23:15

WendyLotte schreef:
RTL live
Nu

Wat wat wat?

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-16 23:19

xLisaSpelt schreef:
WendyLotte schreef:
RTL live
Nu

Wat wat wat?

RTL late night behandelde het onderwerp

@ Primera; ik snap wel dat de politie er weinig mee kan, maar ik vind het wel erg dat er mensen zijn met deze ideeën. Dat bewijst maar weer hoe gek mensen kunnen zijn. En goed van je vader zeg. Ik las ergens dat 'echte' clowns bijna geen werk meer hebben vanwege deze ongein..
Laatst bijgewerkt door sureido op 11-10-16 23:22, in het totaal 1 keer bewerkt

WendyLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 23:21

Ging over die clowns en zat een eng filmpje in (stukje van een film denk ik)

Ninette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 23:26

I like horrorclowns, maar voor de zekerheid heb ik voor een van mijn spooktochten die vrijdagavond is mijn clown terug getrokken, anders hebben we politie achter ons aan. :+

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 23:27

Ik vind clowns tof. Vind de film IT ook geweldig :D

Maar ik heb geen idee hoe ik zou reageren als ik een 'killerclown' tegenkom.. Het is zo'n makkelijke hype.. Je koopt een clownspak, schmink en je pakt je heggenschaar, bijl of wat voor potentieel wapen dan ook..

Is het trouwens sowieso al niet verboden om verkleed de straat op te gaan? Dus op gewone dagen zonder evenement (zoals carnaval)?!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-10-16 23:28, in het totaal 1 keer bewerkt

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-16 23:28

Ninette schreef:
I llikenike horrorclowns, maar voor de zekerheid heb ik voor een van mijn spooktochten die vrijdagavond is mijn clown terug getrokken, anders hebben we politie achter ons aan. :+

[ [url=m/LhNvFN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zolang Walibi nog steeds als reclame een clown laat zien die iemand begraaft op Nederlandse televisie, zal dit vast geen probleem zijn :')

Buiten dat; gadverdamme die foto!!

Ninette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 23:30

Heb vergunning voor spooktochten *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 23:31

Ninette schreef:
Heb vergunning voor spooktochten *D

Heb je daar echt een vergunning voor nodig :=

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 23:33

Ik haat clowns, ze zijn eng griezelig en absoluut niet leuk. Maar waar ik normaal een confrontatie uit de weg ga wordt ik van clowns agressief, moet er dus geen een tegen komen want ik ga gelijk slaan.

Met een mes achter kinderen aangaan....dan ben je echt van het padje.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 23:35

Gadver.... Hopelijk waait die 'rage' niet hierheen.

De ideale situatie zou zijn als zo'n lolbroek in een park iemand treft met een forse hond die wat 'gevoelig' is voor een vreemd uiterlijk en dus in de waak- en verdedigings modus schiet. Dan leren ze het wel af.

Ninette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 23:36

Ja spooktochten vallen onder evenementen dus kun je via gemeente vergunning krijgen...

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 23:38

'grapjes'- tot daar aan toe, al waardeer ik zoiets zelf niet.

Met een wapen achter mensen aangaan, of zelfs zo laf zijn dat je kinderen traumatiseert: dat soort mensen mag wat mij betreft vogelvrij verklaard worden. Voor degenen die niet weten wat dat is; dan worden ze buiten de wet geplaatst en, o.a., kan het volk zonder strafrechtelijke vervolging maatregelen nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 23:39

Ninette schreef:
Ja spooktochten vallen onder evenementen dus kun je via gemeente vergunning krijgen...

Ochja! Logisch natuurlijk!

('T is avond O:) )

Hopelijk waait deze killerclownrage over..

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 23:42

xGoldenHero schreef:
Sneu dat ze als horrorclown achter kinderen aan gaan. Wees dan een echte kerel (?) en laat de grote mannen schrikken, kijken hoe deze reageren.

Dit ja, wees een echte vent als je leuk wil zijn en pak iemand van je eigen maat. Vind dat sowieso altijd zo sneu als mensen iemand pakken die ze te makkelijk aankunnen. :n
Kan me ook niet indenken dat clowns die echt zo achter kinderen aangaan een pr-stunt zijn. Als dat wel zo is mogen ze heel blij zijn dat ik geen kinderen heb.

En persoonlijk ben ik niet zo van die 'schrik-grappen' met vreemden. Je zult er van schrik maar in blijven of volledig doordraaien en zo iemand naar de andere wereld helpen. En dan?

Joaltijd schreef:
Is het trouwens sowieso al niet verboden om verkleed de straat op te gaan? Dus op gewone dagen zonder evenement (zoals carnaval)?!

Waarom zou dat verboden zijn? Als ik niet helemaal spoor en het leuk vind om als ei over straat te huppelen, waarom zou dat niet mogen? Een blij ei uiteraard, zo eentje waar niemand bang van zou moeten raken.

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 23:48

Verschrikkelijk!
Ik hoop ze hier in België niet tegen te komen!
Mijn honden deinzen al niet terug voor zatlappen maar zo'n clown dan vliegen ze zeker in de verdediging!

Vind het gewoon ziekelijk...
Je moet net eentje hebben die kwade bedoelingen heeft.
Ik verschiet van niets meer tegenwoordig...

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 23:55

Hmm, het wordt een interessante halloween hier, met dit aan de gang. Onze buurt is nogal weg van halloween, wordt bijna Amerikaanse stijl gevierd, trick or treat, verkleed, versierde huizen. Wij hebben samen met een aantal buren het thema, circus. Meerder mensen die clown zijn, waarvan één met een kettingzaag. Hopelijk krijgt hij de politie niet achter zich aan. Ikzelf ga als the Joker, ga daar niets aan veranderen alleen om een paar mafkezen.

Wel heel triest dat ze achter kinderen aan gaan. Trauma voor het leven. Toen de afgelopen jaren de meldingen vanuit Amerika zo af en toe eens kwamen (die zonder geweld) vond ik het nog wel wat grappigs hebben,maar nu gaat het te ver.

Maar ja, over die ene tegen komen met kwade bedoelingen, dan kan je beter helemaal je huis niet meer uitgaan. De kans dat iemand die zich niet als clown kleed kwade bedoelingen heeft is net zo groot, misschien zelfs groter.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 00:07

:D Ik sta niet voor mezelf in als ik die mafkees tegenkom. Dankzij IT echt een pesthekel aan clowns.

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 00:24

Ik vind het nu wel een beetje eng worden..

Iemand een clown in DL gespot? Of zit ik hier NOG veilig :')

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 01:15

welke idi**t heeft deze "rage" bedacht.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 01:59

Philip Henderson, uit Texas.