Anoniem schreef:Onzin, wanneer je jezelf positief en representatief presenteert, voldoet aan alle vacature eisen en goed bent en gemotiveerd, dan kun je overal aan de bak.
Dat schrijf je op basis van ervaring uit eerste hand?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:Anoniem schreef:Onzin, wanneer je jezelf positief en representatief presenteert, voldoet aan alle vacature eisen en goed bent en gemotiveerd, dan kun je overal aan de bak.
Dat schrijf je op basis van ervaring uit eerste hand?
Booooo schreef:geerke schreef:ze zullen het moeilijker hebben...maar waar komt dat door?
Door de mensen die moslims allemaal over één kam scheren
snuffie123 schreef:Keandra schreef:De grens is bepaald door het land waarin je woont/verblijft.
Probeer als NL/BE meisje/vrouw eens naar een moslim land te gaan en dan met een rok tot boven de knie en tshirt zonder mouwen eens rond te lopen in een stad daar.
Je zal het geweten hebben.
Hier in EU (west EU, geen ervaring met Oost) liggen deze 'grenzen' van 'bloot' en aanvaard totaal anders dan in landen met een vrouwonvriendelijke moslimachtergrond. (en kom aub niet af dat ze de vrouwen beschermen, kl*te ja, beschermen, nog liever ervoor zorgen dat ze kweekt als een konijn dan aan haar te denken)
Het probleem komt er wanneer mensen zich hieraan niet kunnen aanpassen.
Ik heb destijds in Caïro een moskee bezocht, braafjes een doek opgedaan, nog een beetje hen in respect laten.
Dus als moslims (of mensen met een vrouwonvriendelijke en niets duldende achtergrond) naar de EU (of binnen de EU) op verlof gaan en niet tegen een beetje bloot kunnen is dat uiteindelijk hun probleem. Of je hun ermee kwaad doet, nee. Of je hen op de tenen trapt, tja, je kunt niet met iedereen rekening houden.
Maar in een vakantiedomein, stom voorbeeldje C*enterP*arcs is zo ook een vakantiedomein, kom je veel mensen, nationaliteiten, gewoontes en klederdrachten tegen. Het is dan geheel aan jezelf om de andere kant uit te kijken.
Het feit dat dit gebeurd is zal het racisme en wrang gevoel naar moslims er niet beter op maken.
Het is dagelijks dat je in het nieuws iets hoort/ziet dat te maken heeft met het onverdraagzaam zijn door moslims.
Zolang er nu geen degelijk antwoord komt van de moslimgemeenschappen in de Eu tegen deze 'uitspattingen' zal de toekomst er heel slecht uit zien.
Ben ik niet met je eens. Heb zo vaak gelopen in het buitenland (onder andere Turkije en Egypte) met een korte broek en topje. Niemand die me raar aankeek of er iets van zei.
Ik heb een Turkse stiefvader gehad die het ook niet vreemd of erg vond maar wel heel gelovig is en ook echt zo is opgevoed.
Echt stop met denken dat dit aan het geloof ligt. Dat is niet zo
Booooo schreef:Door de mensen die moslims allemaal over één kam scheren
Huertecilla schreef:geerke schreef:
of door de kleine zelfstandigen die een keer een mohammed hebben aangenomen die de volgende dag niet meer kwam en waar ze op leeg lopen,omdat je hem niet kunt ontslaan...zoiets misschien?
Je hebt gelijk Boooo.
geerke schreef:ze zullen het moeilijker hebben...maar waar komt dat door?
snuffie123 schreef:Maar dat heeft dan dus niet zozeer met de islam te maken. Alle geloven hebben bepaalde kleding, christenen en hindoeisten ook.
Maar mijn punt is dat er dus nergens staat dat je zo iemand mag neersteken of iets wat erop lijkt.
Thesserd schreef:Net als dat patserige bakken (auto's) vaker in het bezit zijn van criminelen. Logisch toch, dat je dan een keer aangehouden kan worden als je in een patserbak rijdt, ookal heb je niks misdaan?
liedje89 schreef:snuffie123 schreef:Maar mijn punt is dat er dus nergens staat dat je zo iemand mag neersteken of iets wat erop lijkt.
Nee over het algemeen moet je zondaars inderdaad stenigen volgens de heilige teksten(Dat staat trouwens ook heel vaak in de bijbel, )
Huertecilla schreef:Thesserd schreef:Net als dat patserige bakken (auto's) vaker in het bezit zijn van criminelen. Logisch toch, dat je dan een keer aangehouden kan worden als je in een patserbak rijdt, ookal heb je niks misdaan?
![]()
![]()
Daar denk ik anders over.
En dan heb ik het niet over de waardeoordelen.
Bedankt overinbegn voor het illustreren van waardoor onze westerse samenleving zo rap zo eng geworden is en alleen nog niet in naam een politiestaat.
Willl65 schreef:Deze drie personen vechten op dit moment voor hun leven net als de personen van het bijl incident en de personen van het Nice incident. Bij de laatste twee werd Allah akbar geroepen en heeft is de aanslagen opgeëist maar ... Jongens het heeft niets te maken met islam (onderwerping) Rn nu lekker verder slapen en politiek correct blijven.
Huertecilla schreef:Willl65 schreef:j Rn nu lekker verder slapen en politiek correct blijven.
Bedenk hierbij dat het conflict met de islam door ONS begonnen is.
Dat WIJ 350.000 onschuldige burgers voorop liggen.
WIJ zijn de kwaaie pier in deze
Anoniem schreef:Dat is alle werkgevers over één kam scheren.
Ik kan me goed voorstellen dat geerke gelijk heeft, ontslagrecht is in Nederland iets onmogelijk geworden.
Een ervaring uit eerste hand:
Mijn vroegere buurman, die thuis nergens last van had en zijn halve woning zelf verbouwde, ging een aantal keren naar Turkije om daar valse rapporten bij Turkse artsen op te laten stellen om daarmee in Nederland zich ziek te melden en zich uiteindelijk af te laten keuren.
Dit heeft mijn toenmalige Turkse buurvrouw, zijn vrouw, mij heel trots zitten vertellen bij een kop koffie. Daarbij vertelde ze me ook nog dat de jongere broers van mijn buurman hun geboortedatum hadden laten wijzigen op hun paspoort in Turkije zodat ze eerder een uitkering konden aanvragen toen ze in Nederland kwamen wonen.
Ik stond echt met mijn oren te klapperen, het leken zulke aardige nette mensen, moslims.
Nog een ervaring uit eerste hand:
Bij ons werken op dit moment meerdere moslims. Wanneer ik de kerstpakketten doe krijgen ze die aangepast naar hun geloofsovertuigingen. We hebben zelfs een speciaal toilet laten aanleggen, zo'n gat in de grond met twee voetsteunen ernaast, omdat een aantal niet- christenen of niet- atheïsten anders op de bril gingen staan.
Voor goede werknemers heb je wat over.