magda_90 schreef:Tja zoveelste akkefiet in deze leeftijdsgroep. Imo komt dit weg uit de koetsiekoetsie-opvoeding.
Ongelooflijk dat de leerkracht niets kon en mocht uithalen.
Daar zijn wij in Nederland natuurlijk ook zelf mee bezig ( begint al dat een kind van 2 tegenwoordig een eigen mening heeft.....)
Daarna krijg je de politie....iedere aanhouding wordt scherp veroordeeld en door mensen onder de loep genomen.
Kijk maar naar de man die in een nekklem gezet werd omdat hij riep gewapend te zijn...overlijden tot gevolg...en de agenten worden nu doorgelicht.
Straks durft de politie hier niets meer tegen tuig te doen, voor je het weet hangt er een veroordeling boven je eigen hoofd.
En dan nu over naar school.
Mijn oom zit in het onderwijs en als ik die verhalen hoor...
Nog niet zo lang geleden was er hier in de buurt een leraar van de agrarische school die tijdens een schooluitje ingreep en een relschopper in zn kladden paktte.
Vervolgens dienden relschopper en familie klacht in en werd leraar op non-actief gezet en ontslag volgde ( volgens mij is dat inmiddels via de rechter teruggedraaid, maar voor alle partijen alleen maar verliezers natuurlijk).
Dus ja, ik snap bijna wel dat velen zich geen raad meer weten met situaties die uit de hand lopen.
Mensen waarvan ik denk dat ze een lintje verdienen, worden via de media en het rechtssysteem in NL gewoon neergemaaid.
En de criminaliteit? die lachen zich rot om het optreden en recht hier
Nou, hoe dan ook....
Bijzonder triest voor deze school, geen goede reclame.