Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Damned schreef:Teleurstellend...
Is er eigenlijk iemand met een beetje objectieve informatie over voor en nadelen eu en voor en nadelen weggaan? Ik vind eigenlijk niet echt iets concreet, en kan me er dan ook moeilijk een mening over vormen, al denk ik, tot nu toe, dat we beter moeten samen blijven in de eu
Yaralisa schreef:Westernfreak schreef:Op korte termijn: de beurskoersen zullen naar verwachting vandaag enorm dalen. Dat komt door de onrust en zoals we nog wel weten uit 2008 moet dat niet te lang duren.
Ze zijn al enorm gedaald vandaag. Vanochtend bij de opening hebben de beurzen al forse verliezen geleden.
Damned schreef:Teleurstellend...
Is er eigenlijk iemand met een beetje objectieve informatie over voor en nadelen eu en voor en nadelen weggaan? Ik vind eigenlijk niet echt iets concreet, en kan me er dan ook moeilijk een mening over vormen, al denk ik, tot nu toe, dat we beter moeten samen blijven in de eu
Cowboy55 schreef:DarkoFoitzik schreef:<KNIP> Ben benieuwd hoe dat gaat in de toekomst en wat voor een inspraak GB wil hebben in de EU.
Dat boeit toch niemand meer na een exit? Als je inspraak had willen blijven houden had je moeten blijven. Nu gaan ze overnight van 'agent of change' naar 'victim of change'.
DarkoFoitzik schreef:dat vind ik dus ook. nu is de vraag of dat ook zo gaat zijn.
Piekosjj schreef:Ik ben hier zeker niet blij mee. Ik zit op dit moment in de UK en dat is alleen mogelijk omdat de UK in de EU zit. Tuurlijk, ik zou een visum kunnen regelen maar dat is zó'n enorm gedoe, zeker voor 'slechts' een stage. Ik had al stiekeme toekomstplannen om na mijn studie weer naar de UK te gaan voor werk, want ik vind het een enorm leuk land en ik zou hier graag willen wonen. Jammer.
Als het 100% zeker is dat de UK uit de EU gaat komt er zeer waarschijnlijk weer een tweede Scottish independence referendum, aangezien bijna alle Schotten hebben gestemd om in de EU te blijven. Er komt dus een nog grotere kloof tussen de Engelsen en de Schotten, 't valt dus gewoon allemaal ontiegelijk uit elkaar.