Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rapido schreef:Waarom kun je niet vasten als je ongesteld bent?
Emmaa_ schreef:rapido schreef:Waarom kun je niet vasten als je ongesteld bent?
Dat kan ongetwijfeld wel, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je als het erg warm is misschien liever niet vast als er ook nog eens bloed uit je komt.
Resistance schreef:Palmera schreef:Maar ondertussen ziet deze beelddenker het wel helemaal voor zich:
Zo'n extra lange pleister zodat ie iig goed van voor naar achter zit.
Op zich niet heel gek. Toen ik klein was dacht ik dat je maandverband met de plakkant op je poes moest plakken.
inochiyo schreef:Palmera schreef:Maar ondertussen ziet deze beelddenker het wel helemaal voor zich:
Dat heet een inlegkruisje toch? Als ik me niet vergis plakt dat toch?
*mijn verdienstelijke poging om in de quotes van het jaar te belanden*
inochiyo schreef:Palmera schreef:Maar ondertussen ziet deze beelddenker het wel helemaal voor zich:
Dat heet een inlegkruisje toch? Als ik me niet vergis plakt dat toch?
Resistance schreef:inochiyo schreef:Dat heet een inlegkruisje toch? Als ik me niet vergis plakt dat toch?
Sommige vrouwen hebben daar genoeg aan, maar in veel gevallen, waaronder ik, heb je gewoon iets nodig wat je eerder met een luier dan een pleister zou kunnen vergelijken.
LadyMadonna schreef:Maar wat verstAn jullie dan onder rekening houden? Wang mensen zeggen: ik hou er geen rekening mee, máár, ik ga geen broodje voor hun neus eten of vraag niet of ze koffie willen....
Dan hou je er toch rekening mee