Veranderde gebruiken rondom geboorte en dood.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 10:38

Bij mijn bevalling was er één verloskundige aanwezig en dat was het. De andere was te laat maar daar was ik eerlijk gezegd niet rouwig om. Verder geen dokter of wat dan ook. Zeker geen familie.

Wij hebben daar de nacht met z'n drietjes doorgebracht en 's ochtends een lekker ontbijt gekregen <3

Ik had het echt niet anders gewild en zou van al die mensen nog meer stress hebben gekregen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 12:35

Op het daadwerkelijke moment van het persen, had het mij geen barst uitgemaakt als zelfs een fanfare langs zou komen :')
Ik heb een groot deel van het personeel niet eens meegekregen, aangezien ik mij na de bevalling keurig voorstelde aan 1 die al uren aanwezig was :=

Zolang ze maar tijdens het weeën wegpuffen hun klep hadden gehouden :j en ik weet dat ik ook vriendelijk had verzocht of ze aub op konden houden met praten :')

Maar goed, na de bevalling besef je het wel en dan ben ik toch blij dat niet mijn hele familie naar mijn doos heeft geloerd maar alleen mijn man erbij was haha. Alhoewel mijn vader is stiekem langskomen toen ik 3,5 cm ontsluiting had in het ziekenhuis, vlak voordat de vliezen werden gebroken. Hij moest zijn dochter nog even zien en knuffelen <3 (ja ik zat raar te kijken toen de arts binnen kwam en zei; uw vader is hier, mag hij nog even binnen komen?)