Kan me wel een beetje in haar verplaatsen.
Maar als het mijn paard was geweest en deze mensen konden zich echt geen vakantie veroorloven, dan had ik ze dat van harte gegund.
Ik denk dat het de vrouw vooral om het principe gaat.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eulogy schreef:Ja nou supergoed van jou hoor, maar ik mis de relevantie een beetjeDe meeste mensen maken namelijk wel gewoon foto's in het openbaar en dan kun je meestal niet voorkomen dat er dieren, mensen of dingen van een ander op staan. Snap echt niet dat je je daar druk om kan maken, dat paard ligt er niet wakker van hoor
Picasso schreef:Snap ik hoor.Nou het is vooral dat inderdaad [naam]: mensen die het zich niet kunnen veroorloven om op vakantie te gaan, nu de mogelijkheid hebben en omdat die zuurpruim het ze niet gunt, ze de vakantie op hun buik kunnen schrijven.... dat vind ik sneu....
xSlvna schreef:Eulogy schreef:Ja nou supergoed van jou hoor, maar ik mis de relevantie een beetjeDe meeste mensen maken namelijk wel gewoon foto's in het openbaar en dan kun je meestal niet voorkomen dat er dieren, mensen of dingen van een ander op staan. Snap echt niet dat je je daar druk om kan maken, dat paard ligt er niet wakker van hoor
Dat wilde ik ook al aanhalen.
Super Ayasha, dat jij zulk respect voor mensen hebt om ze toestemming te vragen.Maar helaas is het gewoon toegestaan om foto's te maken van andermans objecten (tenzij er rechten op zitten), dus zijn we wettelijk NIET fout bezig als we een foto maken met andere dieren op de achtergrond. Zelfs niet als we een foto maken met andermans dier als object, als ik me niet vergis.
Citaat:To anyone who is "slating" my family for this photo....
No we didn't want half of the money as we knew it was a voucher for a holiday. It was the fact that he had entered her in a competition for his own benefit knowing that he would get money for it. Without my horse he would have never won this. We didn't want his money at all and I congratulated him on winning the £2000.
Brainless schreef:Dit is wat zij zegt op haar FB:Citaat:To anyone who is "slating" my family for this photo....
No we didn't want half of the money as we knew it was a voucher for a holiday. It was the fact that he had entered her in a competition for his own benefit knowing that he would get money for it. Without my horse he would have never won this. We didn't want his money at all and I congratulated him on winning the £2000.
miss_lizje schreef:Sneu maar ergens snap ik het ook wel een beetje. De foto heeft mogelijk mede dus door haar paard gewonnen. Een prijsje voor haar zou ik dan ook wel op zijn plaats vinden. Als het namelijk een mens was geweest hadden we het wel goed gekeurd.