Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_jiplover schreef:Je mag idd wel een beetje minder gefrustreerd reageren.
Er worden door anderen ook dingen bijgehaald als voorbeeld, zoals bv facebook. Dat past wel in je straatje, dus dat mogen mensen er wel bijhalen, maar een ander voorbeeld mag niet?
Ik snap best dat gezien je traumatisch ervaring zoiets extra bij je binnen komt.
Maar zoals Lalidan ook schrijft, zou ik eerst eens nagaan of je niet zelf toch onbewust toestemming hebt gegeven voor bv het ontvangen van popups.
Vooral omdat er hier dus weinig mensen blijk van herkenning geven.
Dan kan er idd een hele groep heel naief zijn, of misschien trek jij het wel te veel uit zijn verband waardoor je nu heel paranoia reageert.
palousa_boy schreef:Zet gewoon de hele dag de radio aan en je hebt er geen last van, of is dat te simpel?
Er zijn programma's waarmee ze alles met jouw telefoon kunnen doen wat jij ook kunt, dus bellen, sms versturen en dat soort zaken. Je moet het alleen zelf installeren en dat gebeurt sneller dan je denkt. Bij het bekijken van een foto of video bijvoorbeeld.
Maak ik me er druk om? Nee niet echt. Als ze iets willen weten komen ze er toch wel achter, linksom of rechtsom.
En misschien is er nog wel weer een keer een sociale omslag, dat mensen weer naar elkaar toe gaan om zaken te bespreken ipv alles via een telefoon te doen.
Marije_jiplover schreef:Ik heb twee samsungs in gebruik en nog nooit pop ups van reclame gehad in de afgelopen 4 jaar dat ik nu aan de smartphone ben.
Laat staan dat ik dus reclame krijg van dingen waar ik zojuist over gesproken heb?
Hoe komen jullie uberhaupt aan die reclames?
Cambiar schreef:palousa_boy schreef:Zet gewoon de hele dag de radio aan en je hebt er geen last van, of is dat te simpel?
Er zijn programma's waarmee ze alles met jouw telefoon kunnen doen wat jij ook kunt, dus bellen, sms versturen en dat soort zaken. Je moet het alleen zelf installeren en dat gebeurt sneller dan je denkt. Bij het bekijken van een foto of video bijvoorbeeld.
Maak ik me er druk om? Nee niet echt. Als ze iets willen weten komen ze er toch wel achter, linksom of rechtsom.
En misschien is er nog wel weer een keer een sociale omslag, dat mensen weer naar elkaar toe gaan om zaken te bespreken ipv alles via een telefoon te doen.
Hele dag radio aan? Wat voor crap is me dat zeg!
Ik kan niet tegen lawaai. Verdraag geen muziek en gebabbel ganse dag. Is stilte dan ook al geen recht meer?
Cambiar schreef:Ik hoef geen idee.
Dit is niet mijn doel van topic.
Ik wil dat iedereen dit weet hoe het gesteld is met de evolutie van electronica. Blijkbaar heeft grootste meerderheid geen probleem met dit onderwerp.
Zou zeggen: hun doel is zeker geslaagd. De meeste tuinen hier zonder er problemen mee te hebben helemaal in.
Proficiat! Schapenmentaliteit. Deze die akkoord zijn, die mailen me blijkbaar liever PB? Zo bang om openbaar over je eigen mening uit te komen?
Lalidan schreef:Samsung levert géén telefoons af met pop-ups. Dat moet je er simpelweg, al dan niet onbewust door per ongeluk op internet ergens op te klikken bijvoorbeeld, zelf op gezet hebben. Ik heb al eeuwen samsung, die pop-ups komen daar écht niet weg. Maar jij bent liever slachtoffer en maakt je liever boos, ipv te kijken wat er nu écht aan de hand is.
MarliesV schreef:Kan je niet met je telefoon terug naar de winkel en vragen of dit uitgeschakeld kan worden. Of contact opnemen met Samsung of deze instellingen gewijzigd kunnen worden omdat je ongewenst afgeluisterd wordt naar jouw mening.
Cambiar schreef:MarliesV schreef:Kan je niet met je telefoon terug naar de winkel en vragen of dit uitgeschakeld kan worden. Of contact opnemen met Samsung of deze instellingen gewijzigd kunnen worden omdat je ongewenst afgeluisterd wordt naar jouw mening.
Neen.Ik wil dat mensen gaan nadenken. Blijkbaar is het enkel de nieuwere, laatste smartphones die hiermee uitgerust zijn.
Dit wil dus zeggen dat het niet zal verbeteren op dat vlak.
Gezien de meeste hier geen problemen mee hebben, kunnen ze volledig hun gangetje gaan. Brave kudde.
8nnemiek schreef:Dus jullie vinden het ook geen probleem als een bedrijf bijvoorbeeld stiekem je camera activeert, terwijl je uit je neus staat te eten?![]()
Ik snap de frustratie van TS wel hoor..
Oplossing is vrij simpel; gewoon Samsung boycotten