Aliens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 20:20

Hm het bewijs is imo juist niet overtuigend genoeg. Carl Sagan zei het mooi; Extraordinary claims require extraordinary evidence. Hij was weliswaar niet degene die deze zin bedacht heeft, en er zijn nogal wat variaties op , maar het vat het aardig samen.

Dat er een ruimteschip met buitenaardse bemanning zou zijn neergestort in Roswell is een wáánzinnig buitengewone claim. Vage documentaires waarin de gaten in de bewijsvoering handig met paranoide complottheorien worden gestopt zijn imo gewoon niet goed genoeg.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 20:36

Je hebt inderdaad niks anders dan al die verhalen en ooggetuigen, maar dat zijn er wel zo enorm veel en zo'n aparte verhalen.. Die weerballon, daar geloof ik niet in, dat schijnt ook gewoon niet te kunnen, ik denk dat er wel iets achter wordt gehouden.

Kuggur

Re: Aliens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 20:38

Waarschijnlijker is een militaire basis voor testvluchten van vliegtuigprototypen. Verklaart meteen al die geheimzinnigheid.

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 20:46

Precies, ze proberen wat verborgen te houden...maar wat?
Ik zag er een documentaire over, waarin ook een oude man aan het woord was, die vroeger er bij is geweest.

Ik heb zelf ook ooit eens iets over ons huis zien komen, het gaf rood en blauw licht, rond, de ene kant was blauw, de andere kant rood. Dus niet zo als van een vliegtuig met een lampje dat knippert, het ging ontzettend langzaam. De snelheid van een luchtballon, maar gaf een suisend geluid. Het waren er twee, een was voor mijn gevoel net zo'n 30 meter boven ons huis, de ander een heel stuk hoger.
Je zou denk nou dat is een luchtballon, maar het was avond en pikke donker, (dus ook niet zonsondergang) dan mogen er geen luchtballonnen varen.
Wat zou ik en mijn moeder nu hebben gezien?

Ik vraag me nog steeds af wat het nu was? We hebben er niks van in de kranten gelezen :(

Malyma

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 21:12

Kuggur schreef:
Waarschijnlijker is een militaire basis voor testvluchten van vliegtuigprototypen. Verklaart meteen al die geheimzinnigheid.

Roswell? ja. Of iig area 51.

Babeth

Re: Aliens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 21:57

Ik geloof zeker niet dat we alleen zijn. Maar vele verhalen en conspiracy theories, evenals graancirkels, daar geloof ik niet in. Ik heb niet zo lang geleden een cursus aan harvard gedaan over hoe er gezocht wordt naar buitenaards leven. Ontzettend interessant en geeft je ook meer inzicht in wat wel en niet mogelijk is. Daardoor ben ik erg skeptisch over de conspiracy theories en graancirkels. De graancirkels zijn sowieso makkelijk door mensen te maken, zelfs hele complexe. Er is/was een heel team in Engeland die ontzettend complexe graancirkels maakten. Vele van de ‘bekende' graancirkels zijn gemaakt door dat team.