Blue_Eyes schreef:@dees_daan:
Had je dan liever gehad dat hij erover gelogen had? Dan had Bas niet alleen met het gevoel gezeten dat hij onverwacht iets fout had gedaan (want hij was immers al zowat aangenomen), maar had hij ook nog niet geweten wat dan. Dan was hij ook gekwetst geweest, maar ook nog onzeker en in verwarring: wat heb ik fout gedaan?
Nu weet hij in ieder geval dat het aan de zienswijze van de bedrijfseigenaar ligt. Of wilde je zeggen dat hij nu overweegt om geen homo meer te zijn, omdat meneer De Boer het daar niet mee eens is? Iets zegt me dat hij eerder de 'schuld' geeft aan De Boer dan aan zichzelf. Terecht, overigens.
Edit: typo's
Hij had ook kunnen zeggen dat er door omstandigheden geen plek was oid, als hij hem dan toch zonodig wilde afwijzen want dat gaat op zich al nergens over.
Dat laatste zeg ik nergens, natuurlijk is hij terecht boos maar hij wordt afgewezen op hoe hij is, dat is gewoon belachelijk en kwetsend. Natuurlijk wil hij hierdoor niet veranderen maar dat veranderd niks aan het feit dat het iemand raakt als het zo gebracht word.