Daarnaast kan ik zo heel veel oliebol opnoemen van Trump en Hillary waarom zij nooit US president mogen/kunnen worden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selka schreef:Alleen deze inzichten maken voor mij duidelijk waarom Sanders echt nooit US President kan/mag worden:
https://berniesanders.com/issues/making ... air-share/
Die man is niet van deze wereld en al helemaal niet goed voor NL / Europa.
Selka schreef:Oh maar ik ben geen fan van Hillary en al HELEMAALniet van Trump
![]()
nouja meer van... Als Amerikaanse bedrijven geen belastingvoordelen in het buitenland mogen halen vertrekken ze massaal uit NL en dat kost ons heel veel geld.
(Prevent corporations from avoiding U.S. taxes by claiming to be a foreign company through the establishment of a post office box in a tax haven country.)
Waarom moet je beboet worden als je de American Dream hebt behaald?
Include an additional billionaire’s surtax of 10 percent.
Sowieso word ik een beetje misselijk van de volgende zin:
One of the major reasons why the middle class is collapsing and the gap between the rich and everyone else is growing wider and wider is because of the greed, recklessness, and illegal behavior on Wall Street.
Dat heet nu eenmaal kapitalisme. Hetgeen Amerika zo groot heeft gemaakt.
Selka schreef:Nee NL is echt heel interessant voor buitenlandse bedrijven.![]()
Tja ik vind dat het verdienen van geld niet bestraft hoeft te worden. Daarbij denk ik dat je met dit soort denkbeelden niet in the VS hoort.
Thesserd schreef:@Drifter Jammer dat het zo werkt ja. Maar wat denk jij, zou je de kansen voor Bernie niet redelijk hoog achten als hij het wel zou doen? Al is het om een statement te maken.
Thesserd schreef:Selka schreef:Nee NL is echt heel interessant voor buitenlandse bedrijven.![]()
Tja ik vind dat het verdienen van geld niet bestraft hoeft te worden. Daarbij denk ik dat je met dit soort denkbeelden niet in the VS hoort.
Vind je dat een straf ja? En degenen die minder geluk hebben in hun leven die moeten het wel allemaal maar ophoesten?
Het is slechtst de helft wat je inlevert, hier in NL moet dat al wanneer je bovenmodaal verdient. Als jij miljoenen per jaar verdient, hou je nog steeds miljoenen per jaar over. Daarmee heb je nog steeds alle mogelijkheden en kansen.
veerledec schreef:Thesserd schreef:Tsja en dingen als dit:
"Right now, someone who earns $118,500 a year pays the same amount of money in Social Security taxes as a billionaire. This makes no sense."
Ook mee eens.
Hoe dacht je dat dit in Nederland zat dan?
8nnemiek schreef:veerledec schreef:[quote="Thesserd"
Tsja en dingen als dit:
"Right now, someone who earns $118,500 a year pays the same amount of money in Social Security taxes as a billionaire. This makes no sense."
Ook mee eens.
Hoe dacht je dat dit in Nederland zat dan?
Selka schreef:Bernie is denk ik schadelijker internationaal gezien dan Hillary. Zeker gezien zijn economische standpunten en het willen hervormen van Wall Street.
Selka schreef:Thesserd schreef:
Vind je dat een straf ja? En degenen die minder geluk hebben in hun leven die moeten het wel allemaal maar ophoesten?
Het is slechtst de helft wat je inlevert, hier in NL moet dat al wanneer je bovenmodaal verdient. Als jij miljoenen per jaar verdient, hou je nog steeds miljoenen per jaar over. Daarmee heb je nog steeds alle mogelijkheden en kansen.
Jij gaat uit van geluk. Ik ga uit van hard werkenSlechts de helft??
Waarom zou je dan nog zo hard werken? Ben het ook niet eens met het NL belastingsysteem trouwens
Bernie is denk ik schadelijker internationaal gezien dan Hillary. Zeker gezien zijn economische standpunten en het willen hervormen van Wall Street.