Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BaileyMix schreef:Dat denk ik dus niet, omdat Hitler zelf vrij snel dood zou zijn geweest. Je ziet bij vrijwel alle landen onder een streng regime dat het toch na verloop van tijd afneemt qua striktheid. Ik denk dus dat tegenwoordig helemaal geen sprake meer zou zijn van een onmenselijk streng regime.
Let wel, ik ben er dus niet voor hèMaar er zijn door de eeuwen heen wel meer oorlogen geweest, ook zat vaak gewonnen door 'de slechterik'. Wij lijden toch ook niet nog steeds onder een bizar Spaans regime... Dingen kunnen veranderen, Nederland zou er alleen iets anders door zijn nu. Maar niet persé slechter.
BaileyMix schreef:Ik denk eigenlijk dat het hier best prima zou zijn nu, als Hitler de oorlog gewonnen had. De jaren 50/60 etc. zal wel ellende geweest zijn dan, maar nu... Veel milieu- en diervriendelijker, vele malen lagere zorgkosten en geen gezeur over het multiculturele beleid. Begrijp me niet verkeerd, ik zou zelf ook niet overleefd hebben. Maar ik denk dat tegenwoordig Nederland top in elkaar zou steken als Hitler de oorlog gewonnen had. Ethisch verantwoord zal het echter niet zijn, en een beetje saai ook, die eentonigheid.