Food for thought: mensen en populatiemanagement

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fehu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 11:19

Klopt inderdaad dat ik me daar boos over maak. De redenen waarom die boosheid daarover zich heeft ontwikkeld, zet ik echter liever niet zo op het internet en in dit topic want daar gaat dit topic niet over.
PBtje mag altijd :)

Edit: PB-tje verstuurd :)
Laatst bijgewerkt door Fehu op 24-09-15 11:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Tessabuddy

Re: Food for thought: mensen en populatiemanagement

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 11:26

Erg interessant onderwerp, ik volg!

jwl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 11:38

Ik ben voor. We zijn ook nog eens een zwak ras aan het creëren, voor haast alles is een behandeling en noem maar op en het fokt maar door. Natuurlijke selectie zit er bij ons niet in. Om het bot te zeggen het zwakke sterft niet uit.
Er zit alleen maar toename in groei in de wereld bevolking en we zijn met zn alle hard opweg om de planeet om zeep te helpen.
Ik was dan ook niet vanplan om mezelf voort te planten.
Ten eerste omdat ik het zeer oneerlijk vind om hier een individu op aarde neer te gooien die later de puinhoop mag opruimen die men er nu van maakt.
En ten tweede omdat ik vind dat er mensen zat zijn

Nicolle89

Re: Food for thought: mensen en populatiemanagement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-15 23:12

Ik vind het ook wel weer zo zo dat er zoveel mensen hier zeggen zelf geen kinderen te willen ivm de overpopulatie. Ik wil toch het hele proces van zwanger zijn enzo wel meemaken. Lijkt me prachtig! Maar ik wil absoluut niet meer dan 2 kinderen.

Ik denk inderdaad dat bij de mensheid de natuurlijke selectie nog ver te zoeken is omdat we inderdaad ook voortplanten met zwakkere genen. Anderszijds is het zo dat als zwakke genen een grote rol gaan spelen in onze mensheid dan roeien we onszelf ook vanzelf uit, denk aan kanker, problemen met zwanger worden ect.