Chinese maatregel: we knuppelen je hond dood

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kuggur

Re: Chinese maatregel: we knuppelen je hond dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:52

Xenofoob topic.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:00

Kuggur schreef:
Xenofoob topic.

n.v.t

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 10:36

UhNee schreef:
Tcm62 schreef:
Chinezen hebben nog steeds wormen...iets wat wij niet meer hebben...
K
Ziek zijn is iets anders daar als hier...daar ga je preventief naar het "ziekenhuis" ...daar zorg je niet ziek te worden, hier wacht je tot je ziek bent.

Maar dat is een heel andere discussie.....

Mijn buurmeisje had laatst gewoon wormen hoor, komt hier zeker wel voor. Mag ik vragen waarop jij je mening baseert?

Als bestudeerder van de Traditionele Chinese Geneeskunde...en dat zijn andere wormen die jouw buurmeisje heeft gehad..

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 10:43

Er is een dokter in de zaal hoor :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 10:44

Tcm62 schreef:
Als bestudeerder van de Traditionele Chinese Geneeskunde...en dat zijn andere wormen die jouw buurmeisje heeft gehad..

Dan weet je dus ook dat hun medische wetenschap veel geavanceerder is dan die van ons.

Maar goed, je weet dus zoveel over China omdat je een bestudeerder (dat woord bestaat niet, maar dat wist je natuurlijk al, met jouw niveau) bent van de Traditionele Geneeskunde? (Waarom moet dat met hoofdletters trouwens?)

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 10:48

lieveli schreef:
Tcm62 schreef:

Dan weet je dus ook dat hun medische wetenschap veel geavanceerder is dan die van ons.

Maar goed, je weet dus zoveel over China omdat je een bestudeerder (dat woord bestaat niet, maar dat wist je natuurlijk al, met jouw niveau) bent van de Traditionele Geneeskunde? (Waarom moet dat met hoofdletters trouwens?)

De medicijnen zijn ook veel goedkoper....ze maken goed spul waar in Europa vervolgens 600% winst op word gemaakt.Wij hebben namelijk last van een pharmaceutische maffia. :+

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 11:00

lieveli schreef:
Tcm62 schreef:

Aanvallende nare reaktie...wat moet ik hierop zeggen? Wil je nog dat ik iets zeg dan? Maakt toch niks uit...jij hebt gelijk Y;(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 11:13

Nee hoor, ik pas me gewoon aan jou aan. Jij vroeg je af of het niveau hier heel laag is. Ik vind dat een interessante opmerking want ik lees veel hiaten in je berichten en argumenten. Je kunt gewoon mijn vragen beantwoorden toch?