Electra63 schreef:Dus jij bent eigenlijk een gelukszoeker![]()

Ik kreeg alleen niets...ook geen onderdak,geen ziektenkosten verzekering,helemaal niets.Ik moest het zelf uitzoeken.En dat heb ik gedaan,ben het geheel eens met dat systeem dus...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:De Grieken die op dat eiland wonen, die schoppen we gewoon van dat eiland af, zoals we ook ooit met de Palestijnen hebben gedaan.
Is natuurlijk een onzinnig en niet uitvoerbaar plan. Deze mijardair wilde waarschijnlijk 15 minutes of fame.
RaafSmits schreef:Het probleem is zo vele malen groter dan wij met z'n alle kunnen bevatten.
Dat beangstigd me ook best wel.
Iedereen heeft recht op een goed leven en een fijne plek, maar ik heb nu het idee dat we een grote tsunami aan vluchtelingen over ons heen gaan krijgen.
Dat is voor niemand goed.
Sizzle schreef:Ik zou mijn geluk ook elders zoeken als ik ergens niet tevreden ben... Oh wacht...ik heb dat ook al gedaan.
Waarom mag een Amerikaan wel zijn geluk zoeken in Europa en een Europeaan wel zijn geluk zoeken in Australie, maar mag iemand uit een verrot land niet elders zijn geluk zoeken
Sizzle schreef:Ik zou mijn geluk ook elders zoeken als ik ergens niet tevreden ben... Oh wacht...ik heb dat ook al gedaan.
Waarom mag een Amerikaan wel zijn geluk zoeken in Europa en een Europeaan wel zijn geluk zoeken in Australie, maar mag iemand uit een verrot land niet elders zijn geluk zoeken
Ayasha schreef:Ik vrees dat de IS enkel te stoppen is als je er een bom op gooit. Maar dan kan je collateral damage niet uit sluiten (alsin; non-IS-ers die ook om het leven komen dus da's ook amper een oplossing. Maar die mannen zijn zo ver heen dat praten niet mee gaat werken.
janderegelaa schreef:Ayasha schreef:Ik vrees dat de IS enkel te stoppen is als je er een bom op gooit. Maar dan kan je collateral damage niet uit sluiten (alsin; non-IS-ers die ook om het leven komen dus da's ook amper een oplossing. Maar die mannen zijn zo ver heen dat praten niet mee gaat werken.
Klinkt hard maar het werkte in Japan ook.
Ayasha schreef:En wie betaald er nog meer voor die nu al slachtoffer zijn...
Hoewel ik net als Janderegelaar overtuigd ben dat de enige manier om IS te stoppen is om ze grof gezegd plat te bombarderen, knaagt het ook ernstig dat daar veel meer doden mee gaan vallen dan de IS alleen (en je gaat nooit de hele IS in eens plat krijgen... Ze zitten al aardig uit gespreid inmiddels.)