Blote kindjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:11

zillionke schreef:

Als dit al niet meer kan -O-

Ik heb eens door de rest van haar foto's gescrolld en op geen enkele staan de kinderen er herkenbaar op. Ik zie niet in wat hier nou helemaal het probleem van is.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-15 00:47

Ik vind het ook wel meevallen :=

Hhilde

Re: Blote kindjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 01:38

Moeten we dan alle kinderen maar opsluiten? Niet meer naar het strand want stel dat er een pedofiel ligt? Niet meer op zwemles want stel dat een andere zwemmer pedofiel is? Niet meer naar de winkel want stel dat de verkoper een pedofiel is? Niet meer naar school want stel dat de schoonmaker of gymleraar een pedofiel is? Dat kan toch niet?

In mijn ogen is pedofilie een seksuele voorkeur, net zoals wij allemaal een seksuele voorkeur hebben. Alleen is pedofilie een niet geaccepteerde vorm en ik vind ook zeker niet dat het geaccepteerd zou moeten worden. Maar die mensen voelen zich nu eenmaal zo- vaak voelen ze zichzelf daar al rot genoeg over. Persoonlijk zie ik liever dat ze dan thuis achter hun bureau zichzelf bevredigen dan dat ze daadwerkelijk een kind pakken. Pedofilie in de praktijk brengen is meer dan not done: de gevoelens overkomen die mensen slechts. Net zo simpel als dat een hetero op het andere geslacht valt en een aseksueel helemaal geen seksuele gevoelens ervaart.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 10:53

Hhilde schreef:
Moeten we dan alle kinderen maar opsluiten? Niet meer naar het strand want stel dat er een pedofiel ligt? Niet meer op zwemles want stel dat een andere zwemmer pedofiel is? Niet meer naar de winkel want stel dat de verkoper een pedofiel is? Niet meer naar school want stel dat de schoonmaker of gymleraar een pedofiel is? Dat kan toch niet?

In mijn ogen is pedofilie een seksuele voorkeur, net zoals wij allemaal een seksuele voorkeur hebben. Alleen is pedofilie een niet geaccepteerde vorm en ik vind ook zeker niet dat het geaccepteerd zou moeten worden. Maar die mensen voelen zich nu eenmaal zo- vaak voelen ze zichzelf daar al rot genoeg over. Persoonlijk zie ik liever dat ze dan thuis achter hun bureau zichzelf bevredigen dan dat ze daadwerkelijk een kind pakken. Pedofilie in de praktijk brengen is meer dan not done: de gevoelens overkomen die mensen slechts. Net zo simpel als dat een hetero op het andere geslacht valt en een aseksueel helemaal geen seksuele gevoelens ervaart.

Dankje _/-\o_ _/-\o_

Whoknows

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 11:18

Ik snap uberhaupt niet waarom je privefoto's van je kinderen het publiek in moet schieten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 11:18

Sorry hoor, maar zijn we niet een beetje veel aan het overdrijven? Komaan zeg, de foto's van Anna G ook al erover vinden. Willen we nu echt een toekomstige generatie angsthazen kweken? Geen bloot, geen religie, alles met dubbele of 3 dubelle sloten vastmaken, enz. Kijk hé, een pedofiel die zijn of haar gevoelens niet in de hand heeft, zal wel manieren vinden om zich te vergrijpen aan een kind.
Wil je zeker zijn dat je kind niets overkomt, steek het dan weg in een hoogomwalde burcht en laat er vooral niemand bij (meeste misbruik gebeurt binnen het gezin)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-08-15 11:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 11:21

Whoknows schreef:
Ik snap uberhaupt niet waarom je privefoto's van je kinderen het publiek in moet schieten.

En waarom is een foto van een kind in bikini een privéfoto?

Vero

Re: Blote kindjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 11:36

Ik vind die foto van dat kindje van Nicolette gewoon kunnen hoor, kindje is onherkenbaar en heeft gewoon een broekje aan....

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 13:17

Emmaa_ schreef:
Whoknows schreef:

En waarom is een foto van een kind in bikini een privéfoto?

Omdat het een foto is die ze zelf heeft gemaakt in prive sfeer (of beter, een foto voor eigen gebruik)?

Als ik een foto van mijn man op de bank maak, is dat ook een prive foto. Heeft niets met naaktheid te maken verder :) Ook een vakantie kiekje die je maakt van je hond is een prive foto :)

Whoknows

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 13:29

BeSen schreef:
Ik vind die foto van dat kindje van Nicolette gewoon kunnen hoor, kindje is onherkenbaar en heeft gewoon een broekje aan....

..ja nog wel ja..