Hhilde schreef:Moeten we dan alle kinderen maar opsluiten? Niet meer naar het strand want stel dat er een pedofiel ligt? Niet meer op zwemles want stel dat een andere zwemmer pedofiel is? Niet meer naar de winkel want stel dat de verkoper een pedofiel is? Niet meer naar school want stel dat de schoonmaker of gymleraar een pedofiel is? Dat kan toch niet?
In mijn ogen is pedofilie een seksuele voorkeur, net zoals wij allemaal een seksuele voorkeur hebben. Alleen is pedofilie een niet geaccepteerde vorm en ik vind ook zeker niet dat het geaccepteerd zou moeten worden. Maar die mensen voelen zich nu eenmaal zo- vaak voelen ze zichzelf daar al rot genoeg over. Persoonlijk zie ik liever dat ze dan thuis achter hun bureau zichzelf bevredigen dan dat ze daadwerkelijk een kind pakken. Pedofilie in de praktijk brengen is meer dan not done: de gevoelens overkomen die mensen slechts. Net zo simpel als dat een hetero op het andere geslacht valt en een aseksueel helemaal geen seksuele gevoelens ervaart.
Dankje