Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik ben benieuwd hoe het zal zijn, ik denk alleen dat ik razend wordt als iemand iets/iemand waagt aan te doen
Sammie schreef:Knakker ik denk dat je wat door elkaar haalt. Ik ken dat verhaal maar dan wel iets anders. Heb je een bron van de jouwe? De afloop is mij onbekend.
Het is in Nederland niet meer zo eenvoudig, wel ooit geweest, om een verblijfsvergunning te krijgen. En de grenzen zijn ook dicht. De bewaking zou zeker beter moeten, maar ja elke gammele boot die ze tegenkomen wordt nog wel gered bij diezelfde bewaking.
Begrijpelijk enerzijds, anderzijds ontmoedigt het totaal niet. Lastig.. moedwillig laten verdrinken ... dat moeten we ook niet willen.
AaronYve schreef:Tv en radio overdrijven nog weleens
De vrachtwagen chauffeur mocht ook gewoon gaan, die had weliswaar ook geen vast woon en verblijfplaats maar hoefde ook geen dure boete te betalen
Sammie schreef:Ook als dit wel een NL chauffeur was geweest, was er <in dit geval> geen boete geweest..
Die boetes worden gegeven aan elke chauffeur/bedrijf waarbij verstekelingen in Engeland gevonden worden.