Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aranel schreef:Er zijn wel veel tegenstrijdige berichten. In een bericht van Norma lees ik juist weer dat zij geen spullen wil hebben en toch zijn er inzamel punten geopend.
Iemand een idee hoe het zit en wat wel en niet welkom is?
wendyenbram schreef:Allereerst, Ik vind dit voor haar en de dieren heel erg. En gun dit helemaal niemand.
Echter de manier waarop de dieren gehouden worden/werden vind ik zorgelijk (hoeveel liefde ze ook voor de dieren heeft) En dat er zoveel dieren zijn/waren Waar er nu heel veel het niet van hebben overleeft.
En dat er dan op pagina 1 wat van gezegd wordt over de manier van het houden van deze dieren, wat direct onder de noemer "hoort hier niet" weggedrukt wordt. vind ik hypocriet. Als het een boerenbedrijf was, dat 300 dieren had in 1 schuur, en dat was afgebrand, Dan had je het hier moeten zien wemelen van de reacties. Over boeren die harteloos zijn, en dat doe je toch niet zoveel dieren bij elkaar enz....
Als je dan er tegen in gaat, vliegen bijna alle bokkers als vliegen op stroop er op af, om heel eensgezind te melden dat het zielig is voor de dieren, maar voor de boer maakt het niet uit....
Ik ben het er niet mee eens dat elk die koste wat het kost gered moet worden. alleen wanneer dit dierwaardig kan moet dit gebeuren. Maar vind ondanks de uitspraken van deze dame naar ons boeren toe, het voor haar heel erg, dat ze nu al haar dieren moet missen. Ik hoop dan ook oprecht dat ze er boven op komt!
Nynke1 schreef:Aranel schreef:Er zijn wel veel tegenstrijdige berichten. In een bericht van Norma lees ik juist weer dat zij geen spullen wil hebben en toch zijn er inzamel punten geopend.
Iemand een idee hoe het zit en wat wel en niet welkom is?
Wat ik raar vind is dat er in een ander bericht specifiek om een goede telefoon zoals een Samsung S3,S4 of S5 wordt gevraagd. Belangrijkste lijkt mij dat je telefonisch bereikbaar bent, dan zal een simpele telefoon toch ook kunnen voldoen? En dat ze geen gedoneerde kleren wil hebben? Apart..
Wel verschrikkelijk wat er gebeurt is uiteraard.
_sharonnn schreef:Zoooo slechte dag vandaag?![]()
Misschien kun je het vriendelijk en relevant houden? Het gaat om Norma niet om boeren.
En wat nou bokkertje pesten? Kom dan niet in een topic waar je van uit kunt gaan dat men het niet met je eens is.
Goedemorgen zeg..