Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Knakker schreef:[naam] schreef:Deze vraag is relevant: Het toestel was onderweg van Barcelona naar Düsseldorf. Gezien de nabijheid van de luchthaven en de mogelijkheid goedkope vluchten te nemen met prijsvechters als Germanwings is de luchthaven populair bij Nederlandse reizigers.
Dit dacht ik al , zal toch niet .. Weer een ramp met nederlanders..
oei, kans is inderdaad groot.
maakt zoals hiervoor al gezegd niet uit wat de nationalilteit van de slachtoffers is, maar de kans is groter dat er dan bekenden bij zouden kunnen zitten....
Citaat:We melden eerder in dit liveblog dat het toestel een tussenstop heeft gemaakt in Marseille, uit gegevens van Flight Radar blijkt echter dat het toestel geen stop heeft gemaakt.
KoudbloedKim schreef:Citaat:We melden eerder in dit liveblog dat het toestel een tussenstop heeft gemaakt in Marseille, uit gegevens van Flight Radar blijkt echter dat het toestel geen stop heeft gemaakt.
Veseosunce schreef:Kana schreef:Ik snap nooit zo goed wat het uitmaakt of het Nederlanders zijn of niet.
Vreselijk wat er gebeurd is, echt vreselijk.
Dat is het gene waar ik me aan erger en waarom ik de TV weer heb uitgezet. Nederlanders boven alles.
Stral schreef:Dat van de Nederlanders wordt hier op Belgische televisie ook vermeld net.