Meisje (12) probeert moeder te vergiftigen om iPhone

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fearlien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 18:51

geerke schreef:
Mioux schreef:
Enige wat ik denk is...wat is dat dan een verwend rot kind..

Ja sorry maar als je kind zo reageert om een afgepakte (Wat moet ene 12 jarige ermee maar oke) iphone? Dan sorry maar zit er ook van de moeder de kant niet goed kwa opvoeding denk ik dan.

er zijn heel veel kinderen verwend...en die hebben gewoon hun moeder nog.Ik bedoel...ze hebben haar niet vergiftigt :+

:j
Ik krijg vrijwel alles wat ik wil (nouja, geen regenboog unicorn :( :') ) omdat wij het thuis wel breed hebben. Heb bijv ook een iPhone 6. Maar dit wil nog niet zeggen dat ik mijn moeder ga vergiftigen. Ik kan makkelijk zonder mobiel, begrijp ook niet hoe mensen er zo verslaafd aan kunnen raken. Pakken ze mijn mobiel af dan krijg ik altijd nog zo'n klapmobieltje waarmee je alleen kan bellen en sms'en, omdat dat gewoon nodig is. Alleen ik gebruik mijn mobiel toch alleen als ik me doodverveel en niks anders te doen heb/

Esaqar

Re: Meisje (12) probeert moeder te vergiftigen om iPhone

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 22:57

Het eerste wat ik deed was lachen.
Wat ontzettend zielig zeg.
Wat moet een 12 jarige met een iPhone?
Kind gewoon opsluiten in zo'n jeugdgevangenis, even wat dingetjes leren denk ik.
Die heeft gewoon gegoogle'd hoe je iemand kan vergiftigen, dat van dat bleekmiddel wist ik niet eens.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 13:44

Dan ligt het dus ook aan je opvoeding forgetten? Ik kreeg ook alles, maar leerde wel de waarde ervan, en als ik wat fout deed werd ik ook ingekort of dingen afgepakt tot ik me kon gedragen etc.

Brilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 13:56

Dit meisje is niet goed snik en heeft hulp nodig. Misschien heeft de moeder geen geld, en probeert het via justitie. Dus ja ik vind het wel goed dat ze is aangegeven, want je hoopt toch niet dat zo'n eng kind los loopt in de maatschappij.

Oliiviia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 14:10

Bah zeg!

Ik zou dat kind gewoon afstaan voor adoptie of in een weeshuis laten opnemen, kan ze eens goed nadenken.
Dan zal ze ook merken dat ze geen iPhone nodig heeft om te overleven...
Die moeder moet zich echt verschrikkelijk voelen :=

Madje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 14:14

geen idee wat zich daar heeft afgespeeld, maar het klinkt wel heftig.
Lijkt me wel lastig om je kind aan te geven bij de politie.
En een glas met bleekmiddel lijkt me toch ook dat je dat meteen merkt..
We weten natuurlijk niet wat er zich daar heeft afgespeeld. Wie weet is het de schuld van de moeder, wie weet is het gewoon een andere reden.
Alles is mogelijk.

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 14:17

kimmie1 schreef:
Ik gaf haar niet aan maar liet haar opnemen, die is flink van het padje af en wil zelf graag nog wat langer mee.

Helemaal mee eens.. als je zoiets verzint ben je niet helemaal lekker als kind.. %)