Morganlefay schreef:Mooi, gelijk doorsturen naar de Oostvaarders Plassen.

Ik woon in de WOLFSkuil, dus kom maar hier wolfies!
Oja muizen zat hier en ze moeten oppassen voor mijn konijn, die bijt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElineR schreef:Ja, iedereen moet nu oppassen met z'n dieren.. Eten ze eigenlijk paarden?
Ben benieuwd of het bij een blijft, anders zijn de wolven zo weer op.
En het zijn toch een bedreigde diersoort? Dus dan mogen ze hem niet afmaken.
EskeGirl schreef:Niet te veel zorgen mensen! Wolven zijn schuw, heel schuw. Ze zullen niet snel een paard eten, eerder ratten of andere kleine prooidieren, misschien schapen. Ze zullen zeker niet aanvallen als er een mens op zo'n paard zit of als je in grote groepen rijdt.
Wolven zijn geen kwaadaardige roofdieren die opeens aanvallen.
Froukje1993 schreef:Ik heb zo'n vermoeden dat iedere bokker die heel hard ropet dat ze terug moeten komen niet hoeft te leven van een kudde schapen?
Sjonge.. "even een 2de omheining maken die de wolf tegenhoud" "ze zijn beschermd, dus alle dooie schapen worden vergoed"![]()
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het machtige beesten, maar niet in dit kleine kikkerlandje. Die muizenplaag is straks ook over, wilde konijnen worden ook schaars als er meer wolven deze kant op komen en dan gaan ze toch echt wel opzoek naar iets anders.
En dan zijn kleine, 1 weeks oude lammetjes een goede 2de keus..
Leuk dat dat vergoed wordt, maar wat heb je daar emotioneel aan? Fokkers van schapen hebben òòk een hart.
Veulen84 schreef:Voor sommige mensen is het wel goed om even deze site te lezen: http://www.wolveninnederland.nl/
Zo veel problemen hoef je niet te verwachten van wolven.
pipo schreef:wolven eten kindertjes, uiteraard kleine dieren zoals zielige opgehokte konijnen, hamsters, cavia's, poezen, puppy's ,kittens, lammetjes, shetlandveulentjes en nog veeeeeel meer en daarnaast vele andere dieren. Alles wat niet te vreten is zonder bbq kruiden, is niet interessant!![]()
KOM OP ZEG, CHIL EVEN.... HET IS EEN HONDJE in zn uppie (voor nu)