Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nine1987 schreef:Grit schreef:Dat is vervelend NineEn als het dan bij een beetje gemopper bleef, maar dat ze gaan schelden
Echt absurd.
Ja hoor.. Er werd on gerust de huid vol gescholden om een stom tasje.. En dat hoorde ik uit meerdere filialen..
liedje89 schreef:Ik probeer wel minder tasjes te gebruiken en heb bijna altijd een tas bij maar soms heb ik hem toch liever wel hoor, als ik bij de dierenwinkel stinkend kauwspul voor de hond haal wil ik niet dat die lucht nog een week in mijn linnentas hangt, ik doe mijn plastic wel braaf in de plastic bak trouwens. Mogen winkels trouwens wel papieren tassen blijven geven?
Jolien87 schreef:liedje89 schreef:Ik probeer wel minder tasjes te gebruiken en heb bijna altijd een tas bij maar soms heb ik hem toch liever wel hoor, als ik bij de dierenwinkel stinkend kauwspul voor de hond haal wil ik niet dat die lucht nog een week in mijn linnentas hangt, ik doe mijn plastic wel braaf in de plastic bak trouwens. Mogen winkels trouwens wel papieren tassen blijven geven?
Geen idee.Hoewel die ook niet altijd even praktisch zijn, bijvoorbeeld wanneer het regent. Dan zijn papieren tassen toch een minder groot succes.
liedje89 schreef:Ik probeer wel minder tasjes te gebruiken en heb bijna altijd een tas bij maar soms heb ik hem toch liever wel hoor, als ik bij de dierenwinkel stinkend kauwspul voor de hond haal wil ik niet dat die lucht nog een week in mijn linnentas hangt, ik doe mijn plastic wel braaf in de plastic bak trouwens. Mogen winkels trouwens wel papieren tassen blijven geven?
Vind dat soort stukjes zo'n onzin, vroeger recyclede men misschien ook al wel flessen maar als je piepschuim had gemaakt dan mocht je ook gewoon het dak van je reactor open zetten en de overgebleven chemicaliën laten verdampen, dus om nu te doen alsof alles toen groener was
Dimphyl schreef:als caissière zijnde denk ik 'ja, super!'
hoeveel klanten er niet voor 1 artikel (tje) een tas willen..
Grit schreef:Ik heb bovenstaande ook op facebook voorbij zien komen. Wat een verbitterd flutstuk.
Volgens mij heeft het niks met leeftijd te maken, maar met bewustzijn die mee moet veranderen met de tijden die altijd blijven veranderen en de kennis die blijft veranderen. Vergelijken met vroeger is als appels met peren vergelijken.
PocoGaucha schreef:Chiave schreef:Ik heb voor het shoppen bij de Appie zo'n biologische tas gekocht. Shopt best fijn en schijnt dus ook goed te zijn voor het milieu!
een ik ben puur en eerlijk tas?
Die heb ik inderdaad ook, die is niet zo groot en handiger als ik op de fiets ben.