Geen respect meer voor elkaars job

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eclair98

Re: Geen respect meer voor elkaars job

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 13:28

Nou dan weet ik nog een mooie :+ In Tsjechië werd onze autoruit in getikt en er was een tas van mijn vader gestolen (wel goed bedekt) en wij zoeken naar een politie bureau. Eindelijk een gevonden maar wij konden geen Tsjechies en de politie geen Duits of Engels. Moest er een tolk komen, om 10 uur s'avonds, van zijn eigen verjaardag nog wel :oo

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 13:46

Ik werk bij de Aldi.
en er zijn ouderen die oprecht medelijden met me hebben :=
Dat is toch geen werk voor vrouwen, krijg je wel pauze, verdien je wel fatsoenlijk met dit (schijt) baantje??
vragen die ik dagelijks krijg.
En ja ik verdien met 20 uur p.w bijna evenveel als mijn vriendin die fulltime werkt en ja ik vind mijn werk leuk en ja dit is prima te doen voor vrouwen. :P
Laatst kwam er nog een vrouwtje een taart brengen..omdat we altijd zo vriendelijk zijn en haar altijd zo goed helpen :D
Dat maakt veel goed tegenover de chagrijnige op ons neerkijkende klanten..

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 13:47

Wat is hierbij het gemis van respect? Als een fransoos tegen mij in het Frans begint versta ik hem ook niet

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 23:54

Ik weet er alles van als BOA / Politie :')

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 23:55

BlackShadowZ schreef:
Ik weet er alles van als BOA / Politie :')

En dat zijn dus de mensen waar overheen gekotst wordt alsof het normaal is... Pff..

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 12:31

Ach als mensen wat tegen mij persoonlijk zeggen ofso kan ik het goed hebben. Het enige waar ik me verschrikkelijk aan kan ergeren is als er een nieuwsbericht op facebook staat over de politie, en dan sommige reacties...

Dat er bijv. een agent gewond is en dat ze dat dan 'goed' vinden. Of niet begrijpen waarom we soms bijvoorbeeld zonder sirene rijden etc.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 12:37

Ik ben een keer tegen een vriendin uitgevallen juist omdat die vreselijk zat te zeiken op de politie. Let wel, ze was boos op de politie omdat haar vader een aantal uur moest ontnuchteren omdat hij dronken achter het stuur zat en zij alleen thuis was. Ze snapte niet dat ik vond dat haar vader en niet de politie degene was die ze het kwalijk moest nemen. Want de politie had hem immers een aantal uur geparkeerd en daardoor was hij niet thuis geweest.

Er zijn maar weinig mensen waar ik geen respect voor kan hebben, en dat is nooit werkgerelateerd. Bij mensen van jeugdzorg moet ik altijd vooroordelen wegslikken, ze hebben bij ons thuis meerdere malen verkeerd ingestuurd, waardoor de schade zeker voor de thuisblijvers veel groter was dan nodig had geweest. De gesprekken aan de telefoon die mijn moeder voor ons probeerde af te schermen, maar waar de wanhopigheid uit door klonk omdat zelfs een muur nog meewerkender zou zijn, blijven bij me.