vind dat merk leuker en betaalbaarder dan andere winkels/merken.
van het weekend toch nog maar even wat inslaan voor de zomer denk ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cchanny schreef:FelineNanet schreef:Weet iemand hoe het zit mochten ze wel failliet gaan, met de garantie van iets.
Ik heb namelijk een zeer duur horloge gekocht met garantie en alles er op en er aan.
Verdwijnt dan? ben ik het kwijt?
Garantie loopt via het merk, dus kan altijd ook via andere kanalen worden opgestuurd voor reparatie.
FelineNanet schreef:Cchanny schreef:
Garantie loopt via het merk, dus kan altijd ook via andere kanalen worden opgestuurd voor reparatie.
Bedankt voor je antwoord
Shenavallie schreef:Ben nog niet op de hoogte wat de uitslag is van de onderhandelingen, maar ik verbaas me er niet over dat V&D op dit punt is gekomen. Er hangt kleding van vrij dure merken en in super kleine maatjes, dus niet de gemiddelde Westerse maat (en als die er wel is, dan is dat in een te lage hoeveelheid ingekocht en dus per omgaande uitverkocht). Daarnaast zijn ze overall best aan de prijs. La Place verkoopt lekkere producten, maar de hygiëne is ver te zoeken. Het servies en bestek zien er niet uit, vaak nog etensresten eraan. Dit schrikt mensen - mede door de prijzen - af. Dan gaan ze liever naar de Hema, waar ze voor 5 Euro een (schoon) bord vol krijgen.
Kan me V&D van vroeger nog herinneren, toen er zelfs in de kelder nog een supermarkt zat. Het was altijd topdrukte. Nu is het er alleen druk met het PrijzenCircus.
Joman schreef:Met La Place gaat het dus wel goed. Lijkt me zaak je eerst in te lezen ipv met onzin te strooien. Het feit dat v&d het niet goed doet heeft vooral te maken met het gegeven dat de markt ontzettend is veranderd de afgelopen jaren.
Joman schreef:Ach, de vraag is of V&D er wel iets mee had kunnen doen en zo ja, wat. Zo'n grote organisatie is natuurlijk totaal niet wendbaar en aanpassingen kosten ontzettend veel tijd en geld.