Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xTammyy schreef:Bah bah wat naar zeg.. Dat filmpje dat die agent gewoon nog door z'n hoofd geschoten wordt, als je dat kan spoor je echt niet![]()
Eng idee dat dit zo dichtbij gebeurd is.
Jolien87 schreef:xTammyy schreef:Bah bah wat naar zeg.. Dat filmpje dat die agent gewoon nog door z'n hoofd geschoten wordt, als je dat kan spoor je echt niet![]()
Ik vond dat ook een heel naar filmpje om te kijken, maar op één of andere manier "moest" ik het wel kijken om het te geloven. Het is gewoon niet te bevatten dat mensen tot dit soort daden in staat zijn.
Edit: nu een extra nieuwsuitzending op NPO1.
Jolien87 schreef:xTammyy schreef:Bah bah wat naar zeg.. Dat filmpje dat die agent gewoon nog door z'n hoofd geschoten wordt, als je dat kan spoor je echt niet![]()
Ik vond dat ook een heel naar filmpje om te kijken, maar op één of andere manier "moest" ik het wel kijken om het te geloven. Het is gewoon niet te bevatten dat mensen tot dit soort daden in staat zijn.
Edit: nu een extra nieuwsuitzending op NPO1.
xTammyy schreef:Je ziet die agent nog een soort van smeken om niet nog een keer te schieten.. Maar inderdaad, ik moest het ook zelf zien omdat ik het anders niet geloofde..
Ine23 schreef:Zonde dat dit soort aanslagen altijd meteen zorgt voor kritiek op de hele moslimgemeenschap. Ik ben niet gelovig, maar zal nooit een religie an sich viseren. Je hebt goede en slechte mensen en dat zal altijd zo zijn. Daar moet je geen religie bij betrekken. Extremisten vind je overal. Overigens genoeg moslims te vinden die dit soort aanslagen volledig afkeuren en een verschrikkelijke aanslag vinden ook op hun geloof.
Vbn:
https://www.facebook.com/official.tariq ... 7432311886
https://www.facebook.com/imamomarsuleim ... 2040051838
Furrow schreef:Maar ik geloof echt niet dat mensen dit voor een geloof doen, het is gewoon een makkelijk object om je propaganda te verkopen.
Dribbel schreef:Jannepauli schreef:Geloof.... het meest verschrikkelijke dat de mens heeft uitgevonden.
Geloof slaat puur op religie in deze contect of niet? Denk dat je dat kunt verbreden, want ook op politiek extremistische gebied heb je hetzelfde. Alle extremen eigenlijk.