Cinderella schreef:Leffroi: toch maar mee oppassen, het verdedigen van eigen goed is toegestaan en mocht jij mijn tas iets te hard neerzetten, komt er een schadeclaim van 800 euro achteraan voor de laptop.
Ik haal wel altijd mijn tas weg als het ineens vol blijkt te zijn en ik dat niet door heb of als iemand gewoon naast me wilt zitten. Als iemand al bijna zit, terwijl het gevraagd wordt, of al aanstalten maakt mijn tas te pakken, of zeer onvriendelijk doet, dan gaat mijn tas nergens heen.
Net als ik zeg, ik gooi er niet mee, ik doe er geen rare dingen mee. Als er dan iets kapot is, is het in ieder geval niet mijn schuld geweest. En serieus, moeilijk doen omdat 'jij' te beroerd bent om je tas eventjes aan de kant te zetten, nadat vriendelijk is gevraagd of je daar mag zitten? Wat vind je nou zelf asocialer?
Ik vraag altijd of ik naast iemand kan zitten, zelfs als die stoel tasloos is. Gelukkig zijn er maar weinig momenten dat er nee gezegd wordt. Kijk, als iemand daar zit met een mega tas/koffer die ze niet zo snel kwijt kunnen, wil ik gerust blijven staan, omdat het nou eenmaal niet anders is. Maar simpel een schooltas of handtas? Altijd al benieuwd geweest wat die mensen denken..