joran vd sloot neergestoken.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 07:29

hyppolyte schreef:
Jezus, wat kansloos dit, wonden van wel 2 heule centimeters en dan durven spreken over dat ie heeeeeel veel pijn heeft. Lame ass m*****F*****, grow a pair en stop met dat gejank. Lekker laten afsterven daar :')

precies dit. Met zulke mensen heeft volgensmij 9 vd 10 mensen geen medelijden.
Dit zijn mensen die ik de doodstraf gun ja :=

chocobroodje

Re: joran vd sloot neergestoken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 07:51

Buiten dat Joran echt totaal geen empatie heeft en hij wat mij betreft prima zit in Peru, denk ik dat hij het in Peru echt niet zo slecht heeft hoor. Ik denk dat je met wat geld daar ( en papa heeft best wel wat centen) je leven een stuk aangenamer kunt kopen in de bak! Anders had hij nu geen vrouw en kind ;) En ik denk dat Joran heel goed kan liegen en manipuleren en precies weet wie hij wel en niet voor zijn karretje kan spannen....

Ik vraag me dan wel altijd af, waar is het mis gegaan met zo'n jongen?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 07:57

hij heeft zichzelf gestoken, heeft weer aandacht nodig.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 07:59

Net precie op de radio; Joran van der sloot in levensgevaar.

Kom op zeg :')

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 07:59

chocobroodje schreef:
Buiten dat Joran echt totaal geen empatie heeft en hij wat mij betreft prima zit in Peru, denk ik dat hij het in Peru echt niet zo slecht heeft hoor. Ik denk dat je met wat geld daar ( en papa heeft best wel wat centen) je leven een stuk aangenamer kunt kopen in de bak! Anders had hij nu geen vrouw en kind ;) En ik denk dat Joran heel goed kan liegen en manipuleren en precies weet wie hij wel en niet voor zijn karretje kan spannen....

papa? Die is toch dood?

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 08:00

prugelpiet schreef:

prima toch

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 08:18

prugelpiet schreef:

Nemen die het nieuws van de telegraaf over ofzo. :')

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 08:22

Staat nu op telegraaf dat hij zichzelf heeft neergestoken. Dat verklaard ook gelijk waarom het niet zo diep was

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 08:26

Goh, ik zei in mijn vorige post al dat het wel weer een of andere zielige actie van hem zou zijn om aandacht te krijgen en ja hoor, meneer heeft het ook echt zelf gedaan :') Tragisch dat iemand zo diep kan zinken.
Aan de andere kant: hoe komt hij aan zo'n scherp voorwerp? Dat vind ik dan wel weer een eng idee.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 08:36

Had er al mijn twijfels over dat het nep was en dat blijkt nu dus ook zo te zijn. Een medegevangene was ook niet maar 2 cm diep gegaan.
Jammer dat die klootzak niet de ballen had om zichzelf goed neer te steken; met een beetje mazzel was dat drastisch fout (voor hem dan) gegaan.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 11:23

Tja en waar zou dat geld (oa) naar toen zijn gegaan :=
bliver schreef:
papa? Die is toch dood?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 11:27

De appel valt in ieder geval niet ver van de boom als het gaat om manipuleren.

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 11:35

chocobroodje schreef:
Tja en waar zou dat geld (oa) naar toen zijn gegaan :=
bliver schreef:
papa? Die is toch dood?

Dacht dat ie was verbannen door zn familie of was dat voor dat ie die flores vermoorde?

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 11:42

Hij heeft zichzelf neergestoken.
Hoop niet dat ie dood gaat, dan komt ie wel erg makkelijk van zijn straf af. Hij begint het net een beetje moeilijk te krijgen.
Hij heeft verdomme nog een kind kunnen verwekken en kunnen trouwen in de gevangenis !

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 12:45

chocobroodje schreef:

Hij is overgeplaatst naar een beruchte gevangenis met een uiterst streng regime. In zijn vorige gevangenis heeft hij een kind verwerkt (en had hij dus privileges), maar kreeg ruzie met de directeur en is dus overgeplaatst naar een zijn huidige plek. Ik denk dat hij bar weinig privileges heeft nu, omdat hij ook in hongerstaking is gegaan. Iemand durfde blijkbaar nu wel 'nee' te zeggen tegen het verwende jochie :=

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 13:12

vuurneon schreef:
chocobroodje schreef:

Hij is overgeplaatst naar een beruchte gevangenis met een uiterst streng regime. In zijn vorige gevangenis heeft hij een kind verwerkt (en had hij dus privileges), maar kreeg ruzie met de directeur en is dus overgeplaatst naar een zijn huidige plek. Ik denk dat hij bar weinig privileges heeft nu, omdat hij ook in hongerstaking is gegaan. Iemand durfde blijkbaar nu wel 'nee' te zeggen tegen het verwende jochie :=

Wat een woordspeling in deze context... :7

Ik heb trouwens echt medelijden met de moeder... Bedoel; Joran is ook een kind van iemand. Het zal je kind maar zijn...

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 13:16

leoenpat schreef:
Maar het is een mens he , net als wij. Moet je je dan verlagen tot hetzelfde niveau door hem alle slechts toe te wensen? Wat ie heeft gedaan is onvergefelijk, en het verdriet dat ie heeft veroorzaakt onmetelijk, maar ik vind dan nog steeds dat het een mede mens is, die zijn straf uitzit in een gevangenis die onvergelijkbaar is met de nederlandse gevangenis. Dat zijn in dat soort landen zware omstandigheden,vaak overbevolkt , slecht eten en geweld en intimidatie onder de gevangen zelf. ik zou zeggen dat is op zich al straf genoeg.

Ik ben het met je eens. Wat hij ook gedaan heeft de reactie's die ik hier lees zijn ook zeer twijfelachtig. Daaruit blijkt maar waar dat iedereen in staat is tot gruwelijke daden (wat blijkbaar ook menseigen is)

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 13:19

Het denken is een ding, Sleeper, maar het doen is iets heel anders. En dat we het wel kunnen denken betekent niet dat we het ook kunnen doen.

Iruss94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 13:20

Bah Bah wat en ranzige vent! Hij is echt krankzinnig

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 13:23

Goudlokje1 schreef:
Het denken is een ding, Sleeper, maar het doen is iets heel anders. En dat we het wel kunnen denken betekent niet dat we het ook kunnen doen.

Maar in mij zouden gedachten als 'jammer dat het niet dieper was' 'jammer, dat ze het niet afgemaakt hebben' nooit opkomen....

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 15:50

Sleeper schreef:
Goudlokje1 schreef:

Maar in mij zouden gedachten als 'jammer dat het niet dieper was' 'jammer, dat ze het niet afgemaakt hebben' nooit opkomen....

Ik ben het ook met je eens hoor... Kan dat ook niet denken. En het verbaast me dat mensen maar ook zomaar alles zeggen wat ze denken.
Nogmaals.... Joran zal je kind maar zijn, hij heeft ook een moeder die ondanks zijn daden toch van hem houdt gewoon omdat het haar kind is.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 16:11

Cayenne schreef:
Goh, ik zei in mijn vorige post al dat het wel weer een of andere zielige actie van hem zou zijn om aandacht te krijgen en ja hoor, meneer heeft het ook echt zelf gedaan :') Tragisch dat iemand zo diep kan zinken.
Aan de andere kant: hoe komt hij aan zo'n scherp voorwerp? Dat vind ik dan wel weer een eng idee.

Dat is altijd de vraag, helaas gebeurd het vaker.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 16:26

Zichzelf neergestoken? Kom op joh. Deze vent is gewoon ziek, die kun je niet eens iets slechts toewensen.
Ik vind een prikje hier echt niet inhumaan hoor. Dit is toch ook niks? Hij steekt zichzelf voor de media. Wat is het volgende? Doen alsof hij ebola heeft?

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 16:33

verootjoo schreef:
Ik ben het ook met je eens hoor... Kan dat ook niet denken. En het verbaast me dat mensen maar ook zomaar alles zeggen wat ze denken.
Nogmaals.... Joran zal je kind maar zijn, hij heeft ook een moeder die ondanks zijn daden toch van hem houdt gewoon omdat het haar kind is.
[/quote]

Mja, tja. die dode meisjes hadden ook een moeder die heel veel van hen hield.

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 16:37

Amaris schreef:
verootjoo schreef:

Mja, tja. die dode meisjes hadden ook een moeder die heel veel van hen hield.[/quote]

Sorry dat ik het zo zeg maar dit is echt een kwestie van begrijpend lezen :\