Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Bedankt Morganlefay, ik heb dit ook ooit eens in een PVV-topic geplaatst. De PVV-stemmer leest dit echter niet, heb ik de indruk.
Wilders weet hoe hij het Nederlandse volk moet bespelen. De oplossingen die hij aandraagt zijn niet haalbaar, in mijn ogen.
Anoniem schreef:http://www.pvv.nl/images/stories/verkie ... al-web.pdf
Is dit nog steeds het programma van de pvv? Ik kan geen nieuwere versie vinden.
Er staan eigenlijk best wel heel veel goede punten tussen.
Wanneer ik het vergelijk met wat Morganlefay over ze schrijft dan komt niet alles overeen en zijn zaken uit zijn verband getrokken.
Beetje raar ook om ateïsme te vergelijken met godsdiensten. Je kunt mensen die in de realiteit leven niet vergelijken met mensen die in niet bewezen sprookjesachtige bovennatuurlijke wezens geloven.
Het zou leuk zijn als er een God of Allah of iets van die strekking zou bestaan maar datzelfde geldt ook voor vliegende eenhoorns en daar is net zoveel bewijs van... Niets.
jaleesa89 schreef:ben ik benieuwd waar je naartoe wilt!Ik vind dat PVV hier en daar wel goede ideeën heeft, maar deze worden helemaal ondergesneeuwd door een peroxide verslaafde hillbilly achtige man die me aan cartman van southpark doet denken.
Dat religieuze partijen niet in de politiek thuis horen ben ik het mee eens. Die oude boeken zijn achterhaald en niet meer van deze tijd.
Al met al denk ik dat ik maar ga emigreren, 't gaat hem toch niet worden hier in NL.
RoodZonnetje schreef:Toch komt niet verder dan je neus lang is kijken en denken in problemen zonder oplossingen aan te dragen denk ik vaker voor onder mensen met een lager IQ
Maar laat de PVV maar eens proberen te regeren, misschien dat die zeepbel dan eindelijk uiteen spat.
ingedebruijn schreef:Ach ik stemde al pvv voordat het land verder de verrotting in ging. Onder de huidige partijen is het niet beter geworden. Ik sta achter hem zolang hij niet gaat gillen dat we mensen moeten vermoorden.
KPet schreef:ingedebruijn schreef:Ach ik stemde al pvv voordat het land verder de verrotting in ging. Onder de huidige partijen is het niet beter geworden. Ik sta achter hem zolang hij niet gaat gillen dat we mensen moeten vermoorden.
Niemand zegt ooit dat hij mensen gaat vermoorden, maar het gebeurt wel. Heb jij ooit iemand een genocide horen aankondigen?
Dat dacht ik al...
Babeth schreef:Vallen wij als nuchtere Nederlanders nu echt voor het populistisch geroeptoeter van een politicus die enkel schreeuwt, maar geen oplossingen heeft? Is de intelligentie van het Nederlandse electoraat zo drastisch aangetast dat wij trappen in de manipulatieve aard van een zwaar geblondeerde Neandertaler? Ik schaam mij om Nederlander te zijn. Laten we hopen dat deze eenmanspartij geen macht krijgt in het ooit zo mooie Nederland, anders vrees ik dat we afglijden naar onze ondergang... Waarom geloven wij überhaupt nog in het zogenaamde stemrecht? Het is stemmen op wolven in schaapskleding.
http://www.nu.nl/politiek/3912517/pvv-s ... iling.html
Hoe staan de bokkers hier tegenover?
EskeGirl schreef:Mocht PVV aan de macht komen, wat een zeer kleine kans is, kijk dan eens naar de gevolgen voor ons land.
Grenzen dicht: en de handel dan? Even vergeten dat handel extreem belangrijk is in ons land, en handel is nu eenmaal makkelijker met open grenzen.
Terug naar de gulden: enorme inflatie, en dat maakt geld veel minder waard, nee zo kom je ook niet uit een crisis
Uberhaupt zijn standpunten, en als hij daarmee leider wordt: daar kan je echt een deel van de islamitische landen mee over je heen krijgen, waarmee we ook handel drijven.
PVV vloeit overigens voort uit de VVD, PVV is geloof ik ook aardig liberaal, in ieder geval geen sociaal democratische partij als de SP.
Daarnaast is liberalisme niet zo slecht: onze grondwet uit 1848 is geschreven door een liberaal. En de standpunten? Ja ja, vrijheid van geloof, geen censuur meer, die komen daar vandaan.
PVV aan de macht lijkt mij geen heel goed plan, alleen al omdat Wilders tegen alles in gaat wat ons land de afgelopen 400 jaar heeft gedaan (tolerantie, handel drijven enz.) en wat ons land ook succesvol (heeft ge)maakt.