Moeder leert kind kitten mishandelen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ragdollcat
Berichten: 14688
Geregistreerd: 03-08-08
Woonplaats: Daar waar ik woon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:20

Ik weet heus wel dat het aan de moeder ligt en een kind van 9 maanden oud er niets aan kan doen.

Maar toch........mijn bloed kookt richting het kind.

En ja, dat heb je heel goed begrepen, ben geen kindergek.

Ik vind kinderen heus leuk en lief, maar ik hoef zelf geen kinderen te krijgen, ben zeer bewust kindervrij.

Maar tegenwoordig pfffffffff kinderen die zulke dingen doen............ dat vind ik echt een rotkind, hoe dan ook..........
Laatst bijgewerkt door Ragdollcat op 23-10-14 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt

ilaan

Berichten: 2434
Geregistreerd: 23-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:22

xZiva_ schreef:
ilaan schreef:
Ziek dit.
En dan zeiken over alles hier in dit land. Nee maar dit en alles eromheen moeten we accepteren. Pleurt op joh.

Hypocriet gezeik komt er uit die hoek. Walgelijk.

Even voor de duidelijkheid: de vrouw woont in suriname


Is voor mij allemaal 1 pot nat. Zelfde volk woont hier net zo goed ;)

Blue_Eyes

Berichten: 20357
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Moeder leert kind kitten mishandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:22

Guttegut, wat die moeder doet is echt niet okee, allesbehalve, maar van de reacties hier denk ik ook %)

KellyDV

Berichten: 1123
Geregistreerd: 04-08-09

Re: Moeder leert kind kitten mishandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:23

Ho ho ho..
Als dit kind deze opvoeding blijft houden.. ;)

Tallie1979
Berichten: 22798
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:26

Deze mevrouw is het type hopeloos en onverbeterbaar. Ik zie net dat ze een lange neus trekt naar iedereen die er wat van gezegd heeft. Oftewel: "lekker belangrijk wat de wereld er van vind, ik vind het normaal.."

ik hoop van harte dat moederpoes haar kitten oppakt en ergens anders gaat wonen. Ik denk dat er vanuit Nederland geen actie op kan worden ondernomen.

Deze mevrouw zou door een olifant, aan haar haar, rondgeslingerd moeten worden..

Verder is er geen ander dier wat sterk genoeg is om haar van de grond te krijgen

Ragdollcat
Berichten: 14688
Geregistreerd: 03-08-08
Woonplaats: Daar waar ik woon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:26

Moeder grijpt niet in en voed het niet op maar moedigt het aan en lacht erom en grijpt niet in, dus het kind leert er niks van, sterker nog: wordt een kopie van de moeder zelf als het groter wordt en daarom vind ik het echt een rotkind. En dan maakt het mij niet uit hoe jong het is en of hoe oud het is.

En die moeder moet echt ff flink te grazen genomen worden door een olifant inderdaad, ff aan dr kroeshaar vastgrijpen en rondzwaaien.
Laatst bijgewerkt door Ragdollcat op 23-10-14 22:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Batlow
Berichten: 9239
Geregistreerd: 11-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:27

Geloof dat ze al bezig zijn toch met haar? Ik vind dat iedereen wel mag stoppen met delen. Je kan het heel erg vinden, dat vind ik ook, heb het filmpje niet eens gezien, maar ik wil dit niet eens aan mijn vrienden voorschotelen. Als ik zoiets zie voel ik me echt een tijdje slecht en dat wil ik anderen echt besparen.

Kymalin

Berichten: 3058
Geregistreerd: 13-03-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-14 22:27

Herman97 schreef:
Heb geen facebook maar waar kan ik dit filmpje anders zien ??
Ben wel benieuwd hoe gestoord dat mens is ....

Via dumpert.nl

Kymalin

Berichten: 3058
Geregistreerd: 13-03-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-14 22:30

Batlow schreef:
Geloof dat ze al bezig zijn toch met haar? Ik vind dat iedereen wel mag stoppen met delen. Je kan het heel erg vinden, dat vind ik ook, heb het filmpje niet eens gezien, maar ik wil dit niet eens aan mijn vrienden voorschotelen. Als ik zoiets zie voel ik me echt een tijdje slecht en dat wil ik anderen echt besparen.

Dat kan ik me voorstellen, maar iedereen is wat mij betreft vrij om zelf te bepalen of ze het filmpje wel of niet willen bekijken :)

KellyDV

Berichten: 1123
Geregistreerd: 04-08-09

Re: Moeder leert kind kitten mishandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:31

De moeder zegt zelfs in het filmpje: Je moet dat katje slaan

Electra63

Berichten: 18080
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:35

Herman97 schreef:
Heb geen facebook maar waar kan ik dit filmpje anders zien ??
Ben wel benieuwd hoe gestoord dat mens is ....


Op dumpert.nl

Batlow
Berichten: 9239
Geregistreerd: 11-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:35

Kymalin schreef:
Batlow schreef:
Geloof dat ze al bezig zijn toch met haar? Ik vind dat iedereen wel mag stoppen met delen. Je kan het heel erg vinden, dat vind ik ook, heb het filmpje niet eens gezien, maar ik wil dit niet eens aan mijn vrienden voorschotelen. Als ik zoiets zie voel ik me echt een tijdje slecht en dat wil ik anderen echt besparen.

Dat kan ik me voorstellen, maar iedereen is wat mij betreft vrij om zelf te bepalen of ze het filmpje wel of niet willen bekijken :)

Dat zeker, maar sommige mensen kijken toch te snel zonder goed na te denken en dan is het al te laat. Ik kijk zulke dingen niet meer, heb daar erg veel last van dus ik deel gewoon niet. Ik heb zelf eigenlijk ook liever niet dat ik dat tegen kom op mijn tijdlijn maar dat kan natuurlijk wel gewoon gebeuren.

Electra63

Berichten: 18080
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:37

Ragdollcat schreef:
Had het ook al gezien op de FB, en ben gelijk afgehaakt, wil het niet meer af kijken.

Want ik kreeg moordneigingen richting het rotkind en moeder.

Ben zeer benieuwd wat deze moeder ervan vind als ik haar rotkind oppak aan dr haartjes en ermee rondzwaaid...................


+:)+ echt een hele volwassen reactie. Kind is 10 maanden.

KellyDV

Berichten: 1123
Geregistreerd: 04-08-09

Re: Moeder leert kind kitten mishandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:38


Blue_Eyes

Berichten: 20357
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Moeder leert kind kitten mishandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:40

Beetje triest vind ik dat twitterberichtje, mensen blijven er dus blijkbaar maar over bellen. Niemand heeft in de gaten dat het hele verhaal zich 10.000 km hiervandaan afspeelt en 144 er dus weinig mee kan op dit moment.

KellyDV

Berichten: 1123
Geregistreerd: 04-08-09

Re: Moeder leert kind kitten mishandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:41

Wellicht kunnen hun daar de politie informeren?

Vayo

Berichten: 8042
Geregistreerd: 23-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:44

Inderdaad heel fijn dat er veel meldingen zijn gemaakt natuurlijk, maar wat willen en vooral wat kunnen ze er aan doen?

Ik vraag me af hoe er daar trouwens naar dieren gekeken wordt. Is dit daar trouwens wel strafbaar!? Ik hoop dat de dieren daar uit huis gehaald worden en dat ze begeleid gaat worden in hoe ze haar kindje verantwoord op moet voeden. Maar ik vraag me sterk af of hier iets mee gaat gebeuren.

nafnaf

Berichten: 2744
Geregistreerd: 20-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:44

Jeetje heb het gezien mijn bloed kookt gewoon, liefste doe je dit 100 zo erg aan de persoon terug.
Je zou gewoon bijna er heen vliegen om dat mormeltje op te halen.. :n

muntdrop

Berichten: 2971
Geregistreerd: 02-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:45

nafnaf schreef:
Jeetje heb het gezien mijn bloed kookt gewoon, liefste doe je dit 100 zo erg aan de persoon terug.
Je zou gewoon bijna er heen vliegen om dat mormeltje op te halen.. :n


Zowel kitten als kindje daar weghalen aub.

Ragdollcat
Berichten: 14688
Geregistreerd: 03-08-08
Woonplaats: Daar waar ik woon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:47

Electra63 schreef:
Ragdollcat schreef:
Had het ook al gezien op de FB, en ben gelijk afgehaakt, wil het niet meer af kijken.

Want ik kreeg moordneigingen richting het rotkind en moeder.

Ben zeer benieuwd wat deze moeder ervan vind als ik haar rotkind oppak aan dr haartjes en ermee rondzwaaid...................


+:)+ echt een hele volwassen reactie. Kind is 10 maanden.



Ik weet het...........lees mijn andere berichten in deze topic, op deze pagina en de vorige pagina.

Kan me niets schelen wat men van mij vind, ik blijf het een rotkind vinden haha.

Ragdollcat
Berichten: 14688
Geregistreerd: 03-08-08
Woonplaats: Daar waar ik woon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:47

muntdrop schreef:
nafnaf schreef:
Jeetje heb het gezien mijn bloed kookt gewoon, liefste doe je dit 100 zo erg aan de persoon terug.
Je zou gewoon bijna er heen vliegen om dat mormeltje op te halen.. :n


Zowel kitten als kindje daar weghalen aub.



Een goed idee :j _/-\o_

Dan kan het nog leren hoe het anders moet.

Felicxa

Berichten: 2415
Geregistreerd: 04-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 23:03

Ragdollcat, kind is nog geen jaar. Die heeft geen idee wat hij aan het doen is, die luisterd gewoon naar haar moeder. Als je iemand aan zijn haren rond wil zwaaien dan moet je dat met haar moeder doen, dit kind heeft geen flauw benul.

Ik vind het erg kinderachtig wat je hier zo neerzet, want het arme kind wordt er waarschijnlijk zijn hele leven lang mee achtervolgt door mensen zoals jij terwijl hij niet eens weet wat ze aan het doen was. Arme kitten, maar ook arm kind. Zo zwart wit is het helemaal niet.
Laatst bijgewerkt door Felicxa op 23-10-14 23:08, in het totaal 2 keer bewerkt

tandlozemum

Berichten: 297
Geregistreerd: 03-06-13
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 23:03

bah zag het ook op fb voorbij komen. _-:(

Ik hoop echt dat er iets aan gedaan word. Dieren en kinderen uit huis plaatsen en laat moeder maar lekker steriliseren. poedersuiker wijf! dat ze ff gaat opvoeden ofzo.

Ergens wel eens met Raggdollcat. Als dit kind dit nu al leert vrees ik echt voor alle dieren die op zijn/haar pad komen.
Hopelijk wordt er op tijd ingegrepen.

Maar ja helaas niet in Nederland, dus we kunnen alleen maar hopen dat dieren daar ook rechten hebben.

Daar gaat weer een slapeloze nacht.

Tallie1979
Berichten: 22798
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Moeder leert kind kitten mishandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 23:06

Even voor de duidelijkheid, het kind is een jongetje..

Felicxa

Berichten: 2415
Geregistreerd: 04-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 23:08

Tallie1979 schreef:
Even voor de duidelijkheid, het kind is een jongetje..


Heb het even aangepast, bedankt :)