Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prutsmuts schreef:Helemaal in shock....
Veel vrienden van ons waren er. Waaronder een vriend met zijn 2 jarige dochtertje die het, goddank, eng vond en een fractie ervoor wegliep omdat kleine meid het eng vond! 2 meter....
Mijn man en dochtertje zouden er ook bij staan maar konden er niet meer langs. Mijn man vertelde het net dat hij er niet meer langs kon toen we sirenes hoorden die tot aan nu nog hoorbaar zijn.
Heel veel engeltjes op hun schouders. ...
En heel veel verdriet hier in het dorp......
Schuldige? Voor nu nog niet belangrijk. Mijn gedachten zijn nu alleen bij de slachtoffers en de nabestaanden.
Tytonidae schreef:Citaat:Niet zo flauw aub. Je snapt best wat ik bedoel. Ik je helemaal niks op, geen zorgen.
Bedoel dat je er natuurlijk wel gelijk in hebt dat het onderzocht moet worden etc, maar wij hier daar helemaal geen kennis en kunde van hebben, en het dus geen nut heeft om te speculeren, vingers te wijzen. Het is gewoon tragisch voor alle betrokkenen.
Een ramp raakt ons allen en daarom is het ook ieders recht om te mogen speculeren. Bokt blijft een forum, en op een forum mogen mensen hun mening uiten. Ik hoef geen expert te zijn om te mogen speculeren.