Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThirzaXinge schreef:Tja er komt zoiezo een 3e wereldoorlog, de vraag is alleen wanneer.
Ik hoop zelf dat hij er nog niet is als ik er nog ben maar helaas heb ik het gevoel dat hij er is als ik 22 ben.
Zertab schreef:Nja als er oorlog komt, we kunnen er niets aan doen...
Misschien hebben we op dit moment meer te vrezen voor ebola dan voor die oorlog...
rapido schreef:klopt, ik kijk ook liever geen nieuws.
Konden we allemaal maar in vrede naast elkaar leven..
Xfjord schreef:ThirzaXinge schreef:Tja er komt zoiezo een 3e wereldoorlog, de vraag is alleen wanneer.
Ik hoop zelf dat hij er nog niet is als ik er nog ben maar helaas heb ik het gevoel dat hij er is als ik 22 ben.
Sorry hoor maar ik vind dit echt ego klinken. Jij hebt dus liever dat heel veel andere dood gaan en dat jij dat al dood bent. Wat je zelf niet wilt moet je een ander ook niet willen geven. Kan best begrijpen dat je dit zegt, maar toch...
Verder zegt mijn gevoel dat IS geen wereld oorlog gaat voeren maar gewoon aan het dreigen is door mensen te onthoofden zoals die ene man voor noord Korea ook heeft gedaan. (Niet met onthoofden maar hij heeft wel gedreigd)Zertab schreef:Nja als er oorlog komt, we kunnen er niets aan doen...
Misschien hebben we op dit moment meer te vrezen voor ebola dan voor die oorlog...
Dit denk ik ook, ebola kan verspreid worden over de hele wereld door mensen die vanuit Afrika hierheen gaan (en met Afrika bedoel ik de landen in Afrika die besmette mensen hebben) dan raken dus weer andere mensen besmet en zo besmetten ze echt veel mensen.rapido schreef:klopt, ik kijk ook liever geen nieuws.
Konden we allemaal maar in vrede naast elkaar leven..
Ik kijk nooit nieuws haha. Ik lees het af en toe wel.
In vrede naast elkaar leven, kon het maar.....
manie schreef:EvaLoveyouxx schreef:we zijn er.. ik heb het al sinds mn 8e ( ja echt waar) gezegd. de wereldoorlog is er binnenkort.
en hij is aangekondigd. nederland is in oorlog.
Omdat we 4 F16's inzetten?
EvaLoveyouxx schreef:we zijn er.. ik heb het al sinds mn 8e ( ja echt waar) gezegd. de wereldoorlog is er binnenkort.
EvaLoveyouxx schreef:EvaLoveyouxx schreef:we zijn er.. ik heb het al sinds mn 8e ( ja echt waar) gezegd. de wereldoorlog is er binnenkort.
ja. we kunnen bobardementen verwachten. IS zegt de overheid een doelwit van ons heeft gemaakt enz.
ik kan beter maar een bucket list gaan maken