Ooo hier in Delft kun je echt op elk tijdstip lopen waar je wil. Echt een heerlijke stad. Paardlief heeft jaren in het delftse hout gestaan en die ging ik vaak ook nog even knuffelen na het uitgaan, voordat ik naar huis ging. Om 3 uur snachts. (Stond niet op een boerderij maar op een afzonderlijke wei op de rand van het bos). Nog ff een paar plakken hooi geven zodat ik de volgende dag wat later kon komen haha.
Rdam of den haag daarin tegen.. bepaalde wijken loop ik ook liever niet in mijn eentje rond als blonde 22 jarige

Ben ook zo iemand die bumperkleeft en seint, ik haat het echt om achter mensen te rijden die precies de maximum snelheid rijden of nog langzamer en je er dan niet langs laten. (Op de snelweg of autoweg). In de bebouwde kom ben ik braaf.
Maar ik wil ook gewoon alles voor me kunnen zien. Ookal gaat iemand net zo hard als dat ik wil, ga ik er ff voorbij zodat ik alles kan zien

.
En ik ben gierig. Ook typisch Hollands volgens mij.
En ik houd niet zo van werkloze asielzoekers, junken, en dronken mensen en/of andere mensen die geen reet uitvoeren en over de meeste buitenlanders heb ik een voor oordeel.
Als iemand stom doet en blijft doen kan ie een stuiter verwachten. Weet niet of dat ook typisch is.
Ik wil rust en relaxtheid en ik ben heel makkelijk maar mensen moeten niet verschrikkelijk moeilijk gaan zitten doen om niets of agressief vanuit het niets, of lastig vallen, blehh.
Toevallg vorige week nog. Na mn werk , toen we gesloten waren, ff aan een tafel op het terras gezeten en mijn vriend kwam mij ophalen met onze baby van drie maanden Maar we wachtten nog op iemand. Kwam een man ons lastig vallen en die was strontlazerus. Spugen en kankeren en agressief doen en hij had een blik in zijn ogen naar onze kleine meid waar die op af liep. Gelijk een douw naar de grond gegeven en gelukkig ging ie gelijk weg. Doeii.
Misschien een beetje Tokkie maar ik heb er zo een rot hekel aan. Vervelend doen tot daar aan toe maar niet waar mijn kindje bij is.
Oja in de horeca ben ik niet gierig. Ik geef altijd goed fooi maar waarschijnlijk komt dat omdat ik zelf ook al jaren in de horeca werk