Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xJennifx schreef:14 jul- Oekraiens vliegtuig
17 jul- Ams-kuala lumpur
23 jul - twee Oekraïense straaljagers
23 jul - Taiwan
24 jul - Algerije
24 jul - Wereldreiziger crasht op Samoa-eilanden
Afgelopen 10 dagen..
_Cowgirl schreef:Bah, niet alweer.. Over vijf dagen moet ik ook het vliegtuig in. Fijn met mijn ontzettende vliegangst en daar komt dit dan ook nog bij.
Hopelijk zijn er nog overlevenden.
Shiloh schreef:Elk mensenleven dat onnodig sterft is veel. Maar kans dat je sterft in een vliegtuig ongeluk is 1 op 800.000 in je hele leven. Kans dat je sterft in een auto ongeluk is 1 op 6000!
_Cowgirl schreef:Ik weet het, iedereen zegt het in m'n omgeving en ik heb niet perse de angst om dood te gaan, maar het begint al bij die filmpjes aan het begin van de vlucht. Daar krijg ik al het gebrek en moet ik alles controleren van mezelf, bedenk ik allemaal rampscenario's.
Ik heb één keer bewust gevlogen (andere keer als baby), toen ving ik ook nog op dat we misschien niet zouden gaan vliegen vanwege de harde windstoten onderweg. We gingen toch en ik heb de hele weg angst gehad. Toen moesten we nog een tijdje blijven hangen voor we konden landen. Bah, nee, ik ga veel liever met de auto.
Ik heb sowieso die angst al, maar dit werkt dus niet mee. We vliegen naar Turkije en als het goed is over Italië en Griekenland, laten we dat maar hopen. Ik weet trouwens niet of je toevallig kunt vinden waarover je vliegt?
xJennifx schreef:14 jul- Oekraiens vliegtuig
17 jul- Ams-kuala lumpur
23 jul - twee Oekraïense straaljagers
23 jul - Taiwan
24 jul - Algerije
24 jul - Wereldreiziger crasht op Samoa-eilanden
Afgelopen 10 dagen..
_Cowgirl schreef:Ik weet het, iedereen zegt het in m'n omgeving en ik heb niet perse de angst om dood te gaan, maar het begint al bij die filmpjes aan het begin van de vlucht. Daar krijg ik al het gebrek en moet ik alles controleren van mezelf, bedenk ik allemaal rampscenario's.
Ik heb één keer bewust gevlogen (andere keer als baby), toen ving ik ook nog op dat we misschien niet zouden gaan vliegen vanwege de harde windstoten onderweg. We gingen toch en ik heb de hele weg angst gehad. Toen moesten we nog een tijdje blijven hangen voor we konden landen. Bah, nee, ik ga veel liever met de auto.
Ik heb sowieso die angst al, maar dit werkt dus niet mee. We vliegen naar Turkije en als het goed is over Italië en Griekenland, laten we dat maar hopen. Ik weet trouwens niet of je toevallig kunt vinden waarover je vliegt?
xJennifx schreef:
Vereentjex schreef:Eerste 5 jaar pak ik geen vliegtuig meer...... VRESELIJKKK!!
Doanique schreef: