Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cyella schreef:Radionx schreef:Amerika grenst wel aan Rusland, dus dat zijn directe buren.
Nederland is lid van de navo. In het navo verdrag staat een aanval op een navo land is een aanval op alle navo landen. In de Baltische staten wonen erg veel Russen. Deze staten zijn wel lid van de navo, dus als het daar begint is het probleem veel groter.
Pff, zo'n opmerkingen haat ik echt enorm. Ik snap dat Rusland een 'directe' buur is van Amerika, er staat toch ook heel duidelijk met een hele oceaan er tussen. Dan is toch ook duidelijk dat er geen andere landen meer tussen zitten, alleen een oceaan. Dan snap je toch ook dat ik begrijp dat het directe buren zijn maar dat het erom gaat dat ons land makkelijker bereikbaar is vanwege 1. De afstand en 2. Er zit geen oceaan tussen.
Heb het even voor je uitgerekend:
Tussen Moskou en Washington: 7.800 kilometer(In vogelvlucht)
Tussen Moskou en Amsterdam 2.100 kilometer(In vogelvlucht)
Dus: Nederland is beter toegankelijk.
Radionx schreef:Amerika grenst wel aan Rusland, dus dat zijn directe buren.
Nederland is lid van de navo. In het navo verdrag staat een aanval op een navo land is een aanval op alle navo landen. In de Baltische staten wonen erg veel Russen. Deze staten zijn wel lid van de navo, dus als het daar begint is het probleem veel groter.
geerke schreef:Radionx schreef:Amerika grenst wel aan Rusland, dus dat zijn directe buren.
sinds wanneer grenst amerika aan rusland?
Of heeft er een aardverschuiving plaatsgevonden vanacht?