Eén voordeel.. van de overbevolking zijn we zo af.. Want de eerst volgende die in mijn ogen iets doet wat bij mij niet door de beugel kan.. ja die pak ik natuurlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Ja laten we weer ouderwets terug gaan naar de oertijd. Iedereen zelf het heft in eigen handen nemen. Oog om oog… tand om tand. Jij de buurman, de zoon van de buurman pakt vervolgens jou. Jouw kind is in zijn eer aangetast, dus die pakt de zoon weer te grazen. Zijn vrouw is beledigd, dus pakt de schoonkant van je familie. Die zijn op hun buurt weer ‘not amused’ en organiseren een heksenjacht..
Eén voordeel.. van de overbevolking zijn we zo af.. Want de eerst volgende die in mijn ogen iets doet wat bij mij niet door de beugel kan.. ja die pak ik natuurlijk
Bon_charmeur schreef:chanicha schreef:Deze man heeft voor mij zijn rechten verspeeld vanaf het moment dat hij met zijn poten aan een kind zat. Zulke lui horen in een inrichting en dan kunnen mensen dat walgelijk vinden dat ik zo denk, ik heb zelf kinderen en kleinkinderen en als er zo'n figuur hier in de buurt komt heeft hij een probleem.
Amen
chanicha schreef:Nou sorry San87 als ik lees dat een vent zijn stiefdochter van vijf heeft misbruikt en dat hij een paar maanden cel krijgt zegt mij genoeg over de rechtsspraak dus daar zou ik het niet aan overlaten.
Sammie schreef:Ja laten we weer ouderwets terug gaan naar de oertijd. Iedereen zelf het heft in eigen handen nemen. Oog om oog… tand om tand. Jij de buurman, de zoon van de buurman pakt vervolgens jou. Jouw kind is in zijn eer aangetast, dus die pakt de zoon weer te grazen. Zijn vrouw is beledigd, dus pakt de schoonkant van je familie. Die zijn op hun buurt weer ‘not amused’ en organiseren een heksenjacht..
chanicha schreef:Deze man heeft voor mij zijn rechten verspeeld vanaf het moment dat hij met zijn poten aan een kind zat. Zulke lui horen in een inrichting en dan kunnen mensen dat walgelijk vinden dat ik zo denk, ik heb zelf kinderen en kleinkinderen en als er zo'n figuur hier in de buurt komt heeft hij een probleem.
NeverGiveUp schreef:Deze man woont bij mij om de hoek.
En dit was een hele domme keuze want hier wonen hele.. Mondige mensen laten we maar zeggen
Het was een klein oorlogsgebiedje hier in het weekend met 100 boze kampianen in optocht.
Sommige daarvan gaan echt over lijken om lekker te rellen, alles om die Sytse iets aan te doen, vergetende dat je hier andere ook weer mee kan schaden. De kinderen van het kinderdagverblijf bijvoorbeeld.
Maar goed, laten we eerlijk zijn, dit is toch de kat op het spek binden. En dan nog het lef hebben om te zeggen dat hij niet op peuters valt. Van mij mag hij in de wijk wonen maar boven een kinderdag verblijf is gewoon provoceren.
En dat er opgestaan wordt vind ik wél goed. Want dit kan gewoon niet.
NeverGiveUp schreef:Haha Danique neem het niet persoonlijk, mijn ouders zijn er ook maar heen verhuisd toen ik net geboren was, in een heel leuk straatje
Maar het zou mij ook niet verbazen als ze die man iets aan doen. Eigen rechtertje spelen wordt echt heel letterlijk genomen. Zonder schaamte want zo doen wij dat voor onze kinderen, daar blijf je vanaf!
Heel begrijpelijk hoor, maar toch..
Vjestagirl schreef:Denk je echt dat dat zijn echte twitteraccount is?