Moeder voor de rechter om slaan van pestkop

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 14:35

Nou inderdaad Jannepauli, hier nog een!

XFiemoX

Dan wordt het inderdaad een ander verhaal.
Ik zeg ook gerust wat ik niet gezien heb kan ik niets over oordelen, en als de andere moeder er wel bij stond en dus alles gezien had + dat het vast gelegd is op camera tsja dan wordt geloven ook wat groter om het te kunnen geloven. Maar denk dat altijd wel ??? zullen blijven.
Jiskaa schreef:
Maar, als je er niet bij bent, zou je dan die andere moeder geloven? := Ik heb een sterk vermoeden, dat als dit topic door de moeder van het gemepte kind was geplaatst, er hele andere reacties zouden komen :))

Fenrir

Van een corrigerende tik is (voor zover ik weet :Y) ) nog niemand doodgegaan, wat een snotaap. Als je dan vervolgens jankend naar huis gaat is dat toch echt je eigen schuld. :D Als je stoer genoeg bent om zelf klappen uit te delen (weliswaar niet raak) moet je ook stoer genoeg zijn om te incasseren. Ik heb ook heus wel eens een tik gehad vroeger, kan niet zeggen dat het niet mijn eigen schuld was :)

Keur ik het goed? Nee. Had ik niks gedaan? Kan ik niet voor instaan. Kijk, als het echt een jong kind is vind ik het wat anders, maar dit gaat om een meisje van een jaar of 14, dat zijn al opgeschoten pubers. Waarschijnlijk had ik niet geslagen maar het kind achter in de nek gegrepen of bij een arm en naar d'r moeder gesleurd om een hartig woordje te praten, ik heb heel veel geduld maar bij zo'n pestkop die mij ook nog zou proberen te slaan stukken minder.

Anoniem

Re: Moeder voor de rechter om slaan van pestkop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 13:11

Weet je wat ik niet snap? Dat de ouders van het pestende kind niet een keer ingrijpen.
Als mijn kinderen het later ooit wagen iemand te pesten, dan zijn ze nog niet jarig.

Wat deze mevrouw heeft gedaan mag niet, en ze zal haar straf best krijgen. Maar ik snap haar reactie goed. Lijkt me zo'n groot gevoel van onmacht geven.