Nu vind ik het wel erg locatie afhankelijk. Een terrasje in de Efteling (hoewel ik me dan weer afvraag wat een baby in de Efteling doet, heeft ie toch niks aan?

Maar nee, ik wordt er echt onpasselijk van
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Douce schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik me zeer ongemakkelijk voelde toen een vrouw in het restaurant waar ik werk haar baby ging voeden.
Ik vind persoonlijk dat ik het niet hoef te zien. Je zag ook nog een stukje tepel..
Nee, ik pas ook.
Krissis schreef:Doe eens ff geen BV propoganda, maar terug naar de daadwerkelijke vraagstelling: waarom wel of geen BV in het openbaar.
Polly schreef:Maar dan moet ik dus wel kijken naar iemand die de fles geeft terwijl dat mijn manier van opvoeden niet zou zijn? Is toch dezelfde kromme redenatie?
En als ik naar het strand ga en al die borsten zonder topje langs zie dartelen, dan kan het wel?
nine1987 schreef:Nee het IS niet schokkend.. Maar wel een deel van een ander dat ik niet wens te zien.. Niet in een restaurant, niet in een strand.. Gewoon niet..
Als ik erom vraag, haal je m toch ook niet eruit?
Waarom dan wel als ik er niet om vraag?
Jennyj01 schreef:saroanda schreef:Ik vind dat degene die er "last" van heeft of het "niets" vind zich maar moet aanpassen, en niet andersom...
En waarom dan?
benangelique schreef:nine1987 schreef:Nee het IS niet schokkend.. Maar wel een deel van een ander dat ik niet wens te zien.. Niet in een restaurant, niet in een strand.. Gewoon niet..
Als ik erom vraag, haal je m toch ook niet eruit?
Waarom dan wel als ik er niet om vraag?
Ik haal mijn borst er ook niet uit voor jou, maar voor mijn kind. ...