Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ragenbol schreef:Als je wéét dat je ergens heel erg allergisch voor bent dan wéét je ook wat je wel en niet kunt eten. Bij twijfel, eet je het niet.
Ik kan mij niet voorstellen dat deze jongen wist zo allergisch te zijn voor een bepaald product. Anders had die toch wel op tijd een epipen kunnen gebruiken?
En ongeacht of het verhaal van de medewerker die het verkeerd heeft gedaan waar is of niet, als je weet dat je heel allergisch bent dan eet je ook geen producten die in de buurt zijn geweest van het stofje waar je allergisch voor bent.
jorretje schreef:Wat ontzettend triest voor die jongen en zijn familie.. je zou maar zo aan je einde komen, bah!
Blijft wel een raar verhaal. Als je een (zware) pinda allergie hebt, ga je geen sate product bestellen, ook niet zonder pindasuas (wordt immers door dezelfde persoon klaar gemaakt)...
Het verhaal van verkeerde saus op burger klinkt dan aannemelijker.. Ik ken ook iemand die een keer mckroket had, met chilisaus erop (van de chilli chicken).
Wel ook heeel erg voor het personeel van die mc, je zou eht maar op je geweten hebben. brrr.
friendly schreef:Narita schreef:De MacDonalds is sowieso puur vergif, ze mogen het helemaal schrappen van mij
Dan mag ik hopen dat je dezelfde mening hebt over de kfc, burger king ed. Frituur is nu eenmaal ongezond, maar als je het met mate eet valt het best mee
Narita schreef:friendly schreef:Dan mag ik hopen dat je dezelfde mening hebt over de kfc, burger king ed. Frituur is nu eenmaal ongezond, maar als je het met mate eet valt het best mee
Ja, allemaal dezelfde troepHet gaat mij niet specifiek over het frituren van het eten, wel om wat er allemaal in het ''vlees'' zit. Als je het nog vlees mag noemen
friendly schreef:Narita schreef:
Ja, allemaal dezelfde troepHet gaat mij niet specifiek over het frituren van het eten, wel om wat er allemaal in het ''vlees'' zit. Als je het nog vlees mag noemen
Nee het vlees van de appie is precies wat er op t stickertje staat. Zo heb je altijd wel wat.
purny schreef:Narita schreef:De MacDonalds is sowieso puur vergif, ze mogen het helemaal schrappen van mij
+1... Ik ga liever naar een echte burgertent waar ik een goede hamburger kan eten dan er 1 van de Mac te eten. Ik kom er al niet veel en als ik er kom neem ik altijd kipnuggets.
jorretje schreef:Wat ontzettend triest voor die jongen en zijn familie.. je zou maar zo aan je einde komen, bah!
Blijft wel een raar verhaal. Als je een (zware) pinda allergie hebt, ga je geen sate product bestellen, ook niet zonder pindasuas (wordt immers door dezelfde persoon klaar gemaakt)...
Het verhaal van verkeerde saus op burger klinkt dan aannemelijker.. Ik ken ook iemand die een keer mckroket had, met chilisaus erop (van de chilli chicken).
Wel ook heeel erg voor het personeel van die mc, je zou eht maar op je geweten hebben. brrr.
Debbels schreef:Als er bij de mac weer een of andere actie is waar met iets van saté ga ik sowieso niet naar de mac, wacht altijd tot de actie voorbij is.
Is trouwens wel vervelend, want de mac is de enige openbare voedselketen waar je (normaalgesproken) gewoon kan eten met een pinda-allergie. Maargoed, dat heb je met andere allergieën ook natuurlijk.