Esmeej333 schreef:Een kind heeft geen principes maar alle ouders toch wel? Alle kinderen worden toch opgevoed met de normen en waarden van hun ouders? Waarom is dat met bijvoorbeeld geloof wel okee en met vegetarisme niet?
Niemand voedt zijn kind principe loos op toch?
Nee natuurlijk niet. Maar als mama gelooft dat ongelovigen naar de hel gaan, en papa is ongelovig, ga je dat het kind dan ook leren? Lijkt me niet.
Prima als je je kind een principe mee wilt geven, maar die moet dan wel vanuit beide ouders kloppen. Anders raakt het kind in tweestrijd.
.
Ik proef het direct. En dat niet alleen, ik krijg er ook echt buikpijn van. Als ik een kind zou hebben, dan zou ik het handig vinden als hij/zij makkelijk ergens kon gaan eten. Dan is vlees kunnen eten toch wel makkelijk. Vooral in het buitenland, waar vegetarische gerechten toch vaak minder eenvoudig te krijgen zijn dan in Nederland. 
Ik denk niet dat vegetarisch eten het enige natuurlijke dieet is en ik ken ook niemand die dat wel denkt.
als kind kreeg ik die wel, voor de zekerheid. Daarna niet meer genomen (en ook absoluut niet nodig).
.
ging eten... Zonder (of met kaas!
) is het net zo goed lekker, maar dit maakte het alleen maar extra lekker
Zoals met zoveel dingen. Ik eet regelmatig een vleesvervanger, maar dat is omdat ik ze lékker vind. Niet omdat ik ze nodig heb.