Muziek en videoclip tegen Geert Wilders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 15:50

Bizzybijtje schreef:
Om eerlijk te zijn kan ik geen touw aan de helft van je posts vastknopen Ojajoh maar de laatste snap ik al helemaal niet. Wat is mijn straatje? Ik stem ook niet op de PvdA hoor. En natuurlijk is het je eigen keuze of je op de PVV stemt, iedereen boven de 18 heeft immers het recht om te stemmen. Of het een verstandige keuze is naar de resultaten die jij wilt zien, dat is een ander verhaal.

jij zegt dat ik dan niet op pvv MOET stemmen

nou jouw straatje, jouw denkwijze, ik denk er nou eenmaal anders over ;)

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 15:50

Ik denk dat wilders zijn mening hierdoor alleen maar door word bevestigd, dit doet hun cultuur nou niet echt goed lijkt me..

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 15:56

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 16:01

Ojajoh schreef:
Bizzybijtje schreef:
Om eerlijk te zijn kan ik geen touw aan de helft van je posts vastknopen Ojajoh maar de laatste snap ik al helemaal niet. Wat is mijn straatje? Ik stem ook niet op de PvdA hoor. En natuurlijk is het je eigen keuze of je op de PVV stemt, iedereen boven de 18 heeft immers het recht om te stemmen. Of het een verstandige keuze is naar de resultaten die jij wilt zien, dat is een ander verhaal.

jij zegt dat ik dan niet op pvv MOET stemmen

nou jouw straatje, jouw denkwijze, ik denk er nou eenmaal anders over ;)

Als je dit of dat niet wil moet je dit of dat niet doen. Dat bedoelde ik meer met "als je geeft om wat je merkt als burger en wat er in je portemonnee zit moet je in ieder geval niet op de PVV stemmen". Als je een banaan wil moet je geen appel kopen. En om eerlijk te zijn, mensen die zich werkelijk in de politiek verdiepen stemmen niet op de PVV. Daar zijn redenen voor. Dat heeft niet eens zozeer met meningen te maken maar meer uit ervaringen gebaseerd op feiten.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 16:13

Bizzybijtje schreef:
Als je dit of dat niet wil moet je dit of dat niet doen. Dat bedoelde ik meer met "als je geeft om wat je merkt als burger en wat er in je portemonnee zit moet je in ieder geval niet op de PVV stemmen". Als je een banaan wil moet je geen appel kopen. En om eerlijk te zijn, mensen die zich werkelijk in de politiek verdiepen stemmen niet op de PVV. Daar zijn redenen voor. Dat heeft niet eens zozeer met meningen te maken maar meer uit ervaringen gebaseerd op feiten.

Wat is dat nou weer voor grote onzin. :') Als ze het met hem eens zijn stemmen ze daar wel op, en ik ben het zelf ook met een aantal punten van hun eens hoor. Maar o, laat ik dat maar niet zeggen want dan ben ik ook een racist natuurlijk. :')

Anoniem

Re: Muziek en videoclip tegen Geert Wilders

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 16:24

Partijpunten lezen is iets anders dan je erin verdiepen. En ben jij niet nog te jong om te stemmen? :)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 16:29

Een stem voor de pvv kun je ook zien als een wakkerkloppertje voor de rest van de partijen.. zo van; als deze mafketel meer stemmen krijgt dan andere partijen, dan moeten ze toch eens goed bij zichzelf gaan kijken wat ze fout doen :Y)
De pvv heeft heel slechte standpunten maar ook zeker een aantal goede. Net zoals de meeste andere partijen. Dus om pvv stemmers meteen dom en kortzichtig te noemen dat snap ik nooit zo goed.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 16:37

Bizzybijtje schreef:
Partijpunten lezen is iets anders dan je erin verdiepen. En ben jij niet nog te jong om te stemmen? :)

Dan nog betekend dat niet dat niemand op hun moet stemmen? :') Volgens mij kan iedereen heel goed zelf bepalen op wie ze willen stemmen en met welke plannen/standpunten ze het eens zijn. Maar ik verlaat deze discussie weer want mijn leeftijd word er weer eens bijgehaald zie ik. Met mijn leeftijd mag ik natuurlijk geen mening hebben.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 17:47

Bizzybijtje, ongeacht of je het eens bent met de PVV of niet, zij zijn niet de enige nutteloze partij in de regering. Dat zijn ze namelijk allemaal. Het zijn allemaal blaaskaken die A roepen, B willen uitvoeren en vervolgens komt C, er gebeurt geen reet. Of optie D, ze doen wel dingen maar die verre van goed zijn. Zoals de enorme bezuiniging op de zorg bijvoorbeeld.

Prima dat je de PVV niet goed vindt, maar gebruik niet het 'het is een nutteloze partij die vanalles roept maar niks doet' argument, dat is namelijk bullshit, want dat doen alle partijen.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 17:52

fourseasons schreef:
Ik denk dat wilders zijn mening hierdoor alleen maar door word bevestigd, dit doet hun cultuur nou niet echt goed lijkt me..

Dat was precies wat ik dacht.
Vooral de manier waarop deze clip in elkaar zit en de woorden die gebruikt zijn.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 17:55

Ojajoh schreef:
mensen horen alleen wat ze horen willen……

en zelf scheren ze het zaakje over 1 kam. Als je goed luisterd dan hoor je dat hij het over een bepaalde doelgroep heeft

Vertel eens, want ik heb dat filmpje nou al drie keer bekeken en hij zegt toch echt 'Marokkanen' zonder toevoegingen. Dus de doelgroep: Marokkanen. Zonder verdere nuancering.

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 17:56

Tallie1979 schreef:
magriet schreef:
Geert Wilders doet in mijn ogen iks anders dan wat deze rapper doet. Koekje van eigen deeg en dan voelt Geert zich bedreigd, Hij moet maar eens bij hem nagaan wat die zelf er allemaal uitkraamt.

Geert weert met woorden, deze mafkees staat in de clip met een (nep)pistool..

Ik zie enig verschil. :D

Ik niet. Beide zijn ze aan het opruien en helaas heeft Geert veel volgers dus die moet ophouden met opruien. Maar de clip spreek ik ook niet goed

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 18:02

Ik vind dit aandoenlijk. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Die mensen weten ook niet wat ze met zo'n geert aanmoeten natuurlijk. Alleen vraag ik me af waarom deze jonge man niet door heeft dat hij zich a) ontzettend voor banketstaaf zet b) het wederom weer verpest voor de rest van de mensen van zijn bevolkingsgroep die niks verkeerd doen. :')
vicieuze cirkel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 18:07

Amandavd schreef:
Bizzybijtje, ongeacht of je het eens bent met de PVV of niet, zij zijn niet de enige nutteloze partij in de regering. Dat zijn ze namelijk allemaal. Het zijn allemaal blaaskaken die A roepen, B willen uitvoeren en vervolgens komt C, er gebeurt geen reet. Of optie D, ze doen wel dingen maar die verre van goed zijn. Zoals de enorme bezuiniging op de zorg bijvoorbeeld.

Prima dat je de PVV niet goed vindt, maar gebruik niet het 'het is een nutteloze partij die vanalles roept maar niks doet' argument, dat is namelijk bullshit, want dat doen alle partijen.

Probleem is dat PVV enkel A doet. Verder niet. En het kan zijn dat ik het mis heb, maar ik heb enkel mijn mening over de PVV geuit in dit topic. Dus het "het is niet de enige nutteloze partij"-argument is ook "bullshit".

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 18:55

Bizzybijtje schreef:
Amandavd schreef:

Probleem is dat PVV enkel A doet. Verder niet. En het kan zijn dat ik het mis heb, maar ik heb enkel mijn mening over de PVV geuit in dit topic. Dus het "het is niet de enige nutteloze partij"-argument is ook "bullshit".

Ja, en als argument gebruikte je ergens iets van dat het een nutteloze partij was vanwege die reden en dat vind ik onzin, want ze zijn allemaal onzin.

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 18:59

Domme rapper bereikt tegenovergestelde, hilarisch!
Verschil tussen hem en Wilders: Wilders wil minder Marokkanen maar zegt niet dat ze vermoord moeten worden ofzoiets. Meneer de Rapper komt uit een cultuur waar dat wel de bedoeling is als je het ergens niet mee eens bent. Ziek.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 19:05

Citaat:
Jammer dat dit hele nummer gestolen is van een diss uit duitsland tussen King Bushido en Kay One, zoek maar op : Bushido - Leben und tod des kenneth glöcker (zelfs de tekst is gedeeltelijk gestolen)

Ik zag deze op Youtube voorbij komen.
Hij is wel een beetje dom.

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 19:07

Vala schreef:
Verschil tussen hem en Wilders: Wilders wil minder Marokkanen maar zegt niet dat ze vermoord moeten worden ofzoiets. Meneer de Rapper komt uit een cultuur waar dat wel de bedoeling is als je het ergens niet mee eens bent. Ziek.

eens! :j

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 19:15

ik vind het seker niet kunnen! :r
maar mag ik zeggen dat ik het nummer (zinder naar de tekst te luistern) wel leuk vind klinken. en als de clip weg zou zijn geweest, denk ik ook dat dit lied veel minder erg is als met clip.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 19:32

Maar dat nummer is dus nog gestolen ook _O- Dit verhaal wordt steeds slechter :')

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 19:43

leeneliefje schreef:
Vala schreef:

eens! :j

Hoooo stop! Hoe weinig weten jullie wel niet van de Marokkaanse cultuur? :oo Nu zijn jullie degenen die een complete cultuur over 1 kam scheren, blijkbaar ook nog eens zonder kennis, anders zou je niet zo'n uitspraak doen.
Mensen vermoorden omdat je het niet met hen eens bent? Geen enkele Marokkaan die ik ken zou zich hiermee kunnen identificeren. Ik zeg niet níemand, maar dat heeft weinig met de Marokkaanse cultuur an sich te maken.

Sorry hoor, maar ga je schamen! Vrijheid van meningsuiting, prima, maar ga geen dingen als feiten neerzetten die niet kloppen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 19:47

Dirndl schreef:
Vala schreef:

Hoooo stop! Hoe weinig weten jullie wel niet van de Marokkaanse cultuur? :oo Nu zijn jullie degenen die een complete cultuur over 1 kam scheren, blijkbaar ook nog eens zonder kennis, anders zou je niet zo'n uitspraak doen.
Mensen vermoorden omdat je het niet met hen eens bent? Geen enkele Marokkaan die ik ken zou zich hiermee kunnen identificeren. Ik zeg niet níemand, maar dat heeft weinig met de Marokkaanse cultuur an sich te maken.

Sorry hoor, maar ga je schamen! Vrijheid van meningsuiting, prima, maar ga geen dingen als feiten neerzetten die niet kloppen.

Dankjewel dat jij het zei voordat ik het op een iets onvriendelijke manier had verwoord... De hele islamitische cultuur is ten eerste niet te vergelijken met wat de meeste mensen zich inbeelden bij "Marokkanen". Ga maar eens een kijkje nemen in Utrecht Kanaleneiland om maar een voorbeeld te noemen, keurig nette mensen die ontzettend vriendelijk naar anderen toe zijn. En ja, Utrecht Kanaleneiland is zeker weten een goed voorbeeld omdat het zo'n beetje de enige échte Marokkaanse samenleving in Nederland is. Het islamitische geloof staat het júist niet toe om mensen zomaar af te slachten zonder rede. Natuurlijk zitten er rotte appels tussen, maar hebben wij geen rotte Nederlanders?

Ik vind het echt belachelijk dat een hele bevolkingsgroep op deze manier over één kam geschoren wordt. Ik vind dat hier in het topic belachelijk en ik vind het bij Geert Wilders belachelijk. Ik heb aangifte tegen hem gedaan vanmiddag...

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 19:58

de helft van zijn gebrabbel verstond ik niet eens.. Denk dat Geert ook doelt op dit soort types die het verpesten voor de rest.

Grote jonge trouwens, begrijpt denk ik nog steeds niet dat je binnen geen zonnebril nodig heb :')

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 20:44

Ik wist niet dat ik feiten neerzet? Volgens mij niet hoor.
Ga je schamen? Omdat jullie dat zeggen? Joh, relax en kijk een aflevering van Opsporing verzocht ofzo, de laatste bijvoorbeeld.
En ja, ik weet dat er vele zeer vredelievende moslims zijn in NL, sterker nog, ik ken ze.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 20:45

Blue_Eyes schreef:
Ojajoh schreef:
mensen horen alleen wat ze horen willen……

en zelf scheren ze het zaakje over 1 kam. Als je goed luisterd dan hoor je dat hij het over een bepaalde doelgroep heeft

Vertel eens, want ik heb dat filmpje nou al drie keer bekeken en hij zegt toch echt 'Marokkanen' zonder toevoegingen. Dus de doelgroep: Marokkanen. Zonder verdere nuancering.

criminele marokannen….criminele…..