Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kohtje schreef:Lootje1991 schreef:Ik kan zondag misschien niet naar mijn vader zijn verjaardag in Hoofddorp want de a4 zetten ze helemaal af tot Schiphol en daardoor rijd de bus ook niet op tijd dus met het ov ook bijna niet te doen, ook omdat we dan 40 euro kwijt zijn en met de auto niets!
Pas na 16.00 uur
Mri schreef:In leidschendam is de N14 dicht.
Dat beektend dat iedereen uti leidschendam via het sluisje of via Voorburg naar de snelweg moet. Derde optie is via Leiden, maar dat staat zonder extra verkeer al vast.
Sluisje is eigenlijk geen optie waardoor 90% van het veerkeer dat weg gaat uit Leidschendam via Voorburg de snelweg op gaat. Helaas loopt dit stukje al zonder extra drukte heel snel vast. In combinatie met grotere drukte op de A12 zal dit voor gigantische vertragingen zorgen, nog voordat je de snelweg hebt bereikt....
DaphneR93 schreef:kohtje schreef:
Pas na 16.00 uur
Ik weet niet waar je vandaan komt (ik woon zelf in Nieuw Vennep) maar volgens mijn kan je via Hoofddorp naar Nieuw-Vennep, bij Nieuw Vennep de A4 over en dan binnendoor bij Woubrugge de A4 weer op daar is ie weer open dan. Als je richting A'dam moet kan je bij Badhoevedorp er af en de hoofdvaart richting Hoofddorp nemen.
Mri schreef:In leidschendam is de N14 dicht.
Dat beektend dat iedereen uti leidschendam via het sluisje of via Voorburg naar de snelweg moet. Derde optie is via Leiden, maar dat staat zonder extra verkeer al vast.
Sluisje is eigenlijk geen optie waardoor 90% van het veerkeer dat weg gaat uit Leidschendam via Voorburg de snelweg op gaat. Helaas loopt dit stukje al zonder extra drukte heel snel vast. In combinatie met grotere drukte op de A12 zal dit voor gigantische vertragingen zorgen, nog voordat je de snelweg hebt bereikt....
dravergekkie schreef:Mri schreef:In leidschendam is de N14 dicht.
Dat betekend dat iedereen uit leidschendam via het sluisje of via Voorburg naar de snelweg moet. Derde optie is via Leiden, maar dat staat zonder extra verkeer al vast.
Sluisje is eigenlijk geen optie waardoor 90% van het verkeer dat weg gaat uit Leidschendam via Voorburg de snelweg op gaat. Helaas loopt dit stukje al zonder extra drukte heel snel vast. In combinatie met grotere drukte op de A12 zal dit voor gigantische vertragingen zorgen, nog voordat je de snelweg hebt bereikt....
Alleen de tunnels zijn dicht he.
De kruisingen blijven open gelukkig.
JoopC schreef:Wij zitten met onze winkel op de Frederik Hendriklaan.
De boel daar omheen is afgesloten, dus waarschijnlijk zullen alleen vaste klanten uit de buurt het weten te vinden... We wachten gespannen af!