Nucleaire top, wie heeft er last van?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ilaan

Re: Nucleaire top, wie heeft er last van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 15:15

Gelukkig heb ik er geen last van, maar ik kan me voorstellen dat dit gewoon heel erg vervelend is! Zeker met werk, daar zal je toch naartoe moeten..

Vind het ook allemaal maar raar hoor dat Nederland maar blijft aanpassen en doen voor belangrijke mensen.

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 15:26

kohtje schreef:
Lootje1991 schreef:
Ik kan zondag misschien niet naar mijn vader zijn verjaardag in Hoofddorp want de a4 zetten ze helemaal af tot Schiphol en daardoor rijd de bus ook niet op tijd dus met het ov ook bijna niet te doen, ook omdat we dan 40 euro kwijt zijn en met de auto niets!

Pas na 16.00 uur

Ik weet niet waar je vandaan komt (ik woon zelf in Nieuw Vennep) maar volgens mijn kan je via Hoofddorp naar Nieuw-Vennep, bij Nieuw Vennep de A4 over en dan binnendoor bij Woubrugge de A4 weer op daar is ie weer open dan. Als je richting A'dam moet kan je bij Badhoevedorp er af en de hoofdvaart richting Hoofddorp nemen.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 16:27

In leidschendam is de N14 dicht.
Dat beektend dat iedereen uti leidschendam via het sluisje of via Voorburg naar de snelweg moet. Derde optie is via Leiden, maar dat staat zonder extra verkeer al vast.

Sluisje is eigenlijk geen optie waardoor 90% van het veerkeer dat weg gaat uit Leidschendam via Voorburg de snelweg op gaat. Helaas loopt dit stukje al zonder extra drukte heel snel vast. In combinatie met grotere drukte op de A12 zal dit voor gigantische vertragingen zorgen, nog voordat je de snelweg hebt bereikt....

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 16:32

Voor mijn paarden moet ik de a44 onderdoor!
Het is nog maar te zien of ik er komen kan!
Vind het ronduit belachelijk dat de hele randstadplat ggelegd word.
Dinsdag moet ik voor mijn werk ook de a44 onderdoor, dus maar te zien of ik er überhaupt kan komen!

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 16:39

Mri schreef:
Dat beektend dat iedereen uti leidschendam via het sluisje of via Voorburg naar de snelweg moet. Derde optie is via Leiden, maar dat staat zonder extra verkeer al vast.

Sluisje is eigenlijk geen optie waardoor 90% van het veerkeer dat weg gaat uit Leidschendam via Voorburg de snelweg op gaat. Helaas loopt dit stukje al zonder extra drukte heel snel vast. In combinatie met grotere drukte op de A12 zal dit voor gigantische vertragingen zorgen, nog voordat je de snelweg hebt bereikt....

Drama he, opgesloten in je eigen dorp.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 18:19

Weet iemand eigenlijk of we er in [naam] ook nog last van hebben? Op het gebied van extra beveiliging/politie, etc...

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 18:22

Dit kwam ik tegen op weg naar huis vanaf mijn Hogeschool (in Den Haag): Afbeelding

Ik weet niet of er nog politie over is voor in Rotterdam, haha :')

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 18:24

DaphneR93 schreef:
kohtje schreef:

Pas na 16.00 uur

Ik weet niet waar je vandaan komt (ik woon zelf in Nieuw Vennep) maar volgens mijn kan je via Hoofddorp naar Nieuw-Vennep, bij Nieuw Vennep de A4 over en dan binnendoor bij Woubrugge de A4 weer op daar is ie weer open dan. Als je richting A'dam moet kan je bij Badhoevedorp er af en de hoofdvaart richting Hoofddorp nemen.

Ik kom uit Spijkenisse, bedankt beide voor het mee denken

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 18:29

Pas na 16.00 uur
[/quote]

Ik weet niet waar je vandaan komt (ik woon zelf in Nieuw Vennep) maar volgens mijn kan je via Hoofddorp naar Nieuw-Vennep, bij Nieuw Vennep de A4 over en dan binnendoor bij Woubrugge de A4 weer op daar is ie weer open dan. Als je richting A'dam moet kan je bij Badhoevedorp er af en de hoofdvaart richting Hoofddorp nemen.[/quote]

Ik kom uit Spijkenisse, bedankt beide voor het mee denken[/quote]

Dan kan je de A20 dan N11 daarna bij Alphen A/D Rijn er af en binnendoor naar Nieuw Vennep en dan naar Hoofddorp. Klinkt heel erg om maar ik doe het dagelijks om file te omzeilen tussen R'dam en Nieuw Vennep valt qua extra tijd erg mee! Suc6 in ieder geval :)

robbedoes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 18:30

Ik zit op de Haagse Hogeschool, en heb gewoon les die dagen. Hoop dat ik redelijk normaal op school kan komen met het OV..

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 18:31

Ik woon in het centrum van DH, dus ik ben bang dat het verschrikkelijk gaat worden :(

Misschien maar bij mijn ouders logeren als ik wil gaan werken, of bij mijn paard :+

Ik vind het heel kwalijk dat een half land ontregeld moet worden omdat deze mensen hierheen komen. Vast heel belangrijk allemaal, maar kan dat echt niet anders..? Waarom niet met zn allen in drenthe, toch ook gezellig daar?

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 18:34

ik heb vrij genomen want heb echt geen zin om 2/3 uur onderweg te zijn naar schiphol bij mij is de n206 dicht het kruispunt waar ik de a4 op moet en dan heb ik het nog niet over de a44.... ben blij dat mijn verlof is goedgekeurd

mijn paard staat in noordwijk en ben zeer benieuwd hoe ik daar ga komen aangezien hij langs de route ligt hoe ze naar huis ter duin rijden....

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 18:57

Wat een poppenkast inderdaad ook allemaal; vooral ook een tactische locatie. :=

Hier waarschijnlijk geen last (Alkmaar <-> Amsterdam) maar ze waarschuwen wel voor extra drukte in de trein. Afwachten maar.

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 19:08

Ik woon in Rotterdam en ik heb dinsdag een tentamen in Leiden. %)
Er is gezegd dat het onze eigen verantwoordelijkheid is als je te laat/niet komt, en als je hem mist mag je hem niet herkansen.
Snap op zich die maatregelen wel en er is ook een reden voor waarom het in Den Haag gebeurt, maar praktisch is het niet nee..
Wat is nou wijsheid :\ zaten al te grappen over een hotel boeken maar ik denk dat ik dat echt ga doen. Trein ga ik niet riskeren die zullen wel propvol zitten met alle gevolgen van dien. Ik ken verder niemand in Leiden waar logeren die dag mogelijk is helaas!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 19:23

Treinen rijden gewoon, er worden zelfs langere treinen ingezet.

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 19:36

Mri schreef:

Alleen de tunnels zijn dicht he.

De kruisingen blijven open gelukkig.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 19:39

elke dag grenscontrole, moet je een heel stuk 70 rijden ipv 120 :(

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 20:33

dravergekkie schreef:
Mri schreef:
Dat betekend dat iedereen uit leidschendam via het sluisje of via Voorburg naar de snelweg moet. Derde optie is via Leiden, maar dat staat zonder extra verkeer al vast.

Sluisje is eigenlijk geen optie waardoor 90% van het verkeer dat weg gaat uit Leidschendam via Voorburg de snelweg op gaat. Helaas loopt dit stukje al zonder extra drukte heel snel vast. In combinatie met grotere drukte op de A12 zal dit voor gigantische vertragingen zorgen, nog voordat je de snelweg hebt bereikt....

Alleen de tunnels zijn dicht he.

De kruisingen blijven open gelukkig.

dat zeg ik ;) vanuit Leidschendam moeten ze over Voorburg naar de snelweg :)
dat kan via 3 wegen. Veel mensen die de "oude" weg nemen zullen proberen over het brugje te gaan. Maar dat staat ook binnen no time vast.

het blijft een feit dat Voorburg die hoeveelheid verkeer niet aan kan. Veel mensen uit Voorburg nemen de N 14 naar de snelweg om de drukte van de oprit naar de A12 te vermijden

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 20:35

Wij zitten met onze winkel op de Frederik Hendriklaan.
De boel daar omheen is afgesloten, dus waarschijnlijk zullen alleen vaste klanten uit de buurt het weten te vinden... We wachten gespannen af!

lovis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 20:40

JoopC schreef:
Wij zitten met onze winkel op de Frederik Hendriklaan.
De boel daar omheen is afgesloten, dus waarschijnlijk zullen alleen vaste klanten uit de buurt het weten te vinden... We wachten gespannen af!

Welke winkel hebben jullie op De Fred dan? (Heb daar vlak bij gewoont, mijn ouders wonen daar nog). Van mijn werk zit er een filiaal in de Aert vd goesstraat. Zal ook niet druk worden aangezien die van buiten de wijk ook niet echt bereikbaar is.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 20:44

Ik ben wel benieuwd hoe het zal lopen. Ik neem aan dat ik er geen last van zal hebben, maar dat weet ik eigenlijk niet zeker met al die omleidingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 20:46

Woon in de aanvlieg/controle route van die klere heli's.
Gedaan met de rust

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 20:54

Ik werk op Schiphol. Ik ga er waarschijnlijk wel last door ondervinden. Hopelijk is het beperkt doordat ik met het OV ga. Helaas gaat bijna iedereen met het OV denk ik :+ .
Paard staat precies op de grens van het afgezette gedeelte bij Schiphol. Ik ben dus benieuwd :P

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 21:01

ik vind al die regeltjes en wegen sluiten ivm die achterlijke top echt absurd...
ik heb er dan wel geen last van maar ik vind die idioterie er om heen echt absurd..
als ze gewoon niks had gezegd en gewoon zoals elk ander normaal persoon normaal doen is er toch compleet niks aan de hand??
:o? >;)
ze zaaien al angst voor dat er uberhaupt wat gebeurt is?

vind t ook bizar dat je niet eens in de omgeving van schiphol enz met een telelens mag lopen ook niet bij spaarnwoude enz...(bedoel waar zijn ze bang voor dat je een vliegtuig uit de lucht schiet op een foto?) :+ had de bedoeling om bij spaarnwoude de koniks te gaan fotograferen maar je mag zelfs daar geen camera bij je hebben.
ik snap gewoon de hele heisa om die top compleet niet.
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 19-03-14 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt

purple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 21:01

Weet iemand hoe het zit met OV in Amsterdam? Ik heb dinsdag een tentamen -O-