Verder heb ik persoonlijk op dit moment weinig zin om tijd te spenderen aan jouw reacties. Ik vind je ronduit onbeschoft. Je scheert alles en iedereen over 1 kam, Je schoffeert meerdere gelovige personen in dit topic en vervolgens ga je nog zeggen dat je best respect heb voor iemand met een andere mening. Om vervolgens een hele groep uit te sluiten omdat hun mening niet in jouw straatje past. De manier waarop je dit topic binnenkomt is alles behalve prettig. Niks mis met een pittige discussie, maar op deze manier kun je niet eens discusseren/ praten.
Ik heb weer wat geleerd over Werkendam
 LadyMadonna is er al een reactie geweest vanuit de politiek?                                                         
  Wat is nu één zondag op een heel jaar om oorlogsslachtoffers te herdenken? Normaliter staan ze hier in de file van en naar de kerk dus van zogenaamde rust is toch al geen sprake. En ja, dat is wel degelijk een probleem 
  Hopelijk doen ze dat hier in Nieuwendijk niet. Belachelijk dit. Wat is het volgende? Nieuwjaar of Kerst?                                                         

)