Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ceriadwen schreef:Dat Jumbo slechts voorziet in de vraag, komt bij niemand op. Dat Jumbo dit alleen verkoopt omdat wij consumenten niet een cent meer willen betalen voor een ander kippetje dat is natuurlijk helemaal niet relevant.
Ceriadwen schreef:Heerlijk, lekker wijzen naar de Jumbo, en lekker flink tegen jumbo aanschoppen!!! Goed!!! Geweldig, klop jezelf op de borst!
Dat Jumbo slechts voorziet in de vraag, komt bij niemand op. Dat Jumbo dit alleen verkoopt omdat wij consumenten niet een cent meer willen betalen voor een ander kippetje dat is natuurlijk helemaal niet relevant.
Wendybrian schreef:Dat is er al ah pick up point
Dungen schreef:Waarom komen ze niet met zulke ideeen? Elke week online je boodschappenlijst in vullen voor de komende week en dan vaste korting.
Of vaste pakketten die je kan bestellen dat het dan goedkoper is dan in de winkel?
(En gewoon online betalen?)
Wendy schreef:Dungen schreef:Waarom komen ze niet met zulke ideeen? Elke week online je boodschappenlijst in vullen voor de komende week en dan vaste korting.
Of vaste pakketten die je kan bestellen dat het dan goedkoper is dan in de winkel?
(En gewoon online betalen?)
In de biologische hoek is dat heel normaal. Zo heb ik wekelijks een groente- en fruitpakket waar we met z'n tweeen een hele week mee kunnen doen (en dat is dan het kleinste pakket).
Ik bepaald alleen niet zelf wat er in zit, seizoensgroenten he?
Jans schreef:Wow Natuurvlees.nl vind ik extreem duur.. zoveel betaal ik bij lange na niet bij onze slager die zijn eigen vlees slacht en verkooptoh en waar je zelf kan gaan kijken of de beesten het goed hebben.
MissYvette4u schreef:Sammy_xxs schreef:Oja ik koop trouwens ook wel regelmatig bij een islamitische slager kip, ik zou niet weten of dat plof kip is.
Zou ik eigenlijk ook wel 's willen weten, waar komt hun vlees vandaan?
Weet iemand dat?
Vjestagirl schreef:Ik denk dat als iedereen zou stoppen met denken dat vlees iets is wat je 7 dagen per week moet eten, en terug gaat naar 2x per week (wat ook veel beter is voor je lichaam) dat mensen dan wél biologisch vlees kunnen betalen...
vuurneon schreef:Nee, ik moet vlees hebben anders krijg ik tekorten en word ik ziek. Dat is nou niet echt toffe keuze
Sabini schreef:Misschien moet er niet alleen het 'Beter Leven' kenmerk op de scharrel- of biologische vleesverpakkingen geplaatst worden, maar ook het 'Dierenleed' kenmerk op verpakkingen van vlees wat onder dierenleed valt, zoals bijvoorbeeld plofkippen.