KarmaWitch schreef:Nee ik ben het inbn bderdaad met jullie eens dat die wegen toch wel vrij moeten blijven, maar ik ben het gewoon niet eens met bepaalde dingen.
Ik scheer niet alle niet-nederlanders over 1 kam en dat wil ik ook niet doen, maar jongens kijk nou eens... Wij bouwen moskeeën alles voor hun, wij laten hun toe omdat wij zo gastvrij zijn.
En het verband met dat de kosten in Nederland zo hoog zijn is...?
Citaat:
Maar dan komt het: Negerzoenen mogen niet meer omdat ze zich gediscrimineerd voelen, Zwarte Piet mag niet meer om het zelfde verhaal & de regering luistert braaf naar hun...
Euhm straks leven wij als buitenlanders in Nederland & zij leven hun eigen leven.
Het is al lang en breed bekend dat het hele negerzoenen verhaal een commerciele stunt van het bedrijf zelf was. En zover ik weet loopt Zwarte Piet nog altijd achter Sinterklaas aan. Nogmaals mis ik het verband helemaal met een duur leven in Nederland.
Citaat:
Het is in het nieuws geweest dat die groep minder betaald ja. En ook dat hun eigen risico weggescholden wordt. Omdat ze een minder zorg nodig hebben??? Kom op zeg. Een mens is een mens en een ieder kan iets krijgen. Vind het dus unfair...
Mag je unfair vinden, maar geloof je werkelijk dat dit de oorzaak is van al je kostenproblemen?
Citaat:
Ik loop stage op een zorgboerderij. Een groot deel woont op de woongroep vlakbij. Zij moeten daar weg omdat het gesloopt wordt, vervolgens moeten ze ook bij de zorgboerderij weg...
Allemaal bezuinigingen...
En hoe denk je dat de regering het het beste kan oplossen? Wat zijn jouw ideeën om het land te redden behalve andere mensen op de zenuwen werken met een nutteloze blokkade?
Citaat:
Bezuinig op iets anders aub en niet op de mensen die het echt nodig hebben!
Laat die Nederlanders maar dat werk doen wat die Polen doen!
Ik ben eerlijk om te zeggen dat ik loop te zoeken naar een baan. Ja ik doe liefst niet asperges plukken of wat dan ook, maar ik ben er wel naar aan het kijken.
Ik wil inkomen erbij hebben
Daarbij komt... Ik ga niet stemmen...
Ik vraag me steeds sterker af waartegen je eigenlijk wil protesteren. Is het nu de hoge kosten die je overal voor moet betalen, of is het nu tegen de regelingen rond buitenlandse arbeiders?